2012. január 30.

A délután már jó volt. Hagytam pihenni 6-ig, addig szereztem kúpot mert anyuéknál hagytuk véletlenül. Elkezdtem tornáztatni, de ahogy kiléptem a konyhába megkeverni a vacsiját már aludt is vissza, de persze nem adtam fel :) Torna, kúp, torna, vigyorgás, vacsi, kaki, vigyorgás ezerrel, vacsi folytatás, peluscsere, vigyorgás ezerrel. Nagyjából így telt az este :) Vigyorog és beszél. Én nem tudom ez minek köszönhető, de hála az égnem megmaradt a jó kedve. Mi ez a nagy vigyorgás nem tudom, de a lényeg hogy jó a kedve és ez a lényeg :)

2 megjegyzés:

Reni írta...

mi volt a Panni néninél?

Paku Andrea írta...

A szívét sok helyen kihozta, ennek még nem tudom mi az oka, remélem nem lesz semmi baj a szívével. kapott rá cseppet.
Érzelmi dogok kuszák, az új tornászokat szerintem nem tudja még hova tenni, hisz nem fáj neki és a gyerekek is közben körbe rajongják.
Még mindig kijött, hogy rossz irányba megyünk, bízom benne hogy az új tervem jó lesz.
Gyengédség kell neki, itt szerintem a rohamok a bűnösek, hiszem soha nem bántom, sőt imádom, egy roham meg fáj neki. A sav is marja, ha fáj valamije azt is nehezen kezeli.
Kihozta, hogy zavarja hogy nem tud beszélni, megpróbálok ezen is segíteni. Logopédiai feladatokat nézek, mondókázunk sokat, hátha.
Nagyjából ennyi, annyira nem voltak rossz eredménye.
B vitamin és kalcium kell még pótlásnak.