2012. január 3.

Tea: hatásos :) Az elmúlt 2 napban ivott este teát és bejött. Ugyanúgy ébred éjfél körül, tiszta pelus és fekszik át a hasára, majd alszik tovább. Hajnalban még fordul, de ma is reggel 8-ig aludt :D Valamiért nagyon sokat pisil éjjel, ma nem kap teát csak illóolajban teszek ki cseppeket és megnézem, hogy így is sokat pisil-e. Nem lenne jó ha vízhajtó hatást csinálnék, így is keveset iszik. Szóval a tea nekünk bevált :)

Torna: ma voltunk az új Dévényesnél. Szimpatikus, még ismerkednek egymással. Itt 1 órás a torna, és ügyeske a kis herceg. Csütörtökön megyünk megint, és így lesz meg a heti 2 alkalom. Jövőhéten már úgy megyünk, hogy előtte kerekítőbe megyünk, majd torna. Jó lett volna a torna után a kerekítő, de ezen még variálunk. Nem lenne jó ha a mókát összekötné a tornával :S bár nyafis mindig :) mindegy hogy hol vagyunk és mit csinálunk.

Körzeti: tegnap elmentünk a helyi dokihoz és megcsináltuk az átkérő papírokat. Mivel beteg rendelés volt, így a védőnőnél találkoztunk, de tényleg csak 2 percre, majd 19-én lesz hosszabb találkozó. Holnap még e régi körzetivel íratnom kell recepteket meg igazolásokat, aztán elköszönök tőle és megköszönöm neki a nagy semmit amit eddig segített.

Fáradt: olyan fáradság van rajtam, majd leesek a székről :S idő? passz, de semmi erőm nincs :S

Sorsfordító gyerekek című könyvet kölcsönkapom a könyvtáros hölgytől. Kapott egy példányt az írótól és átadná nekem míg ki nem olvasom. Ennek örülök, mert azt hittem valami "hogyan fogadjuk el a sérült gyereket" hülyeséget akar nekem adni, de ezt a könyvet szeretném elolvasni. És érdekes dolog történt, mert tegnap mondta a könyvtáros hölgy hogy milyen könyvet akar nekem odaadni és erre este írt a Judit (könyv írója, hogy szívesen megnézné Fefét. Jelek? ki tudja, de biztos elviszem hozzá.

Most megyek, ledőlök míg alszik töki.

Nincsenek megjegyzések: