2012. január 30.

bacca meg a mindenit

Egész hétvégén a gyerek jó kedvű, mosolygós volt. Szombaton sokat aludt, de vasárnap végig mosolygós volt. Hazahoztuk ma, nem volt sem úszás sem korai mert mindenhol betegek voltak. Evett szépen, leraktam és arra ugrottam, hogy roham van. Annyira sírt, nem tudtam megnyugtatni. Tuti a hasa fájt, arra kicsit nyugodott de mindig belegörcsölt neki így sajnos megint nyugtató lett belőle :(
Tegnap kapott Levolac-ot, de nem lett széklet. Ma tornáztattam, de semmi eredmény. Biztos, hogy megint az piszkálja :( a pic*ába már.

2 megjegyzés:

Timcsi írta...

Noéminek az segített nagyon sokat (napi szintű kakit hozott, probléma mentesen) hogy az ételeibe "zabkorpát" kevertem. Általában a reggelibe. Azt próbáltátok már? Egyébként a levolacot napi szinten adtam én is egy ideig.

Paku Andrea írta...

Köszi :) akkor megy a zabkorpa is reggelire. Ezt a variációt nem próbáltam, de még ma beszerzem.