2012. február 2.

Kedden voltunk Panni néninél. Korán kelt Fefe, 6 körül már ébren volt, gondoltam esetleg az úton majd alszik egyet, de amilyenek az utaink nem tudott elaludni. Elaludt volna, jött egy bukkanó, fékezés valaki miatt, bukkanó :S szóval naná, hogy lett egy rohama. Kiszedtem az ülésből, veszett rágásba kezdett, mikor kicsit feljebb akartam ültetni akkor jött még egy görcs majd ennyi. Nem tudom mije fáj, de a lényeg hogy nem pánikoltunk be.

Panni néninél kaptunk plusz feladatokat is, így most az agy más területeit is megpiszkáljuk. Megnézte Panni néni Fefének az agya hol sérült, de elfelejtettem a nevét :( Az Ő meglátása, mérése szerint Fefe önálló lesz és tanítani jött így ahogy jött. Hogy engem mire tanított meg a 2 év alatt: kitartás, küzdelem, türelem, elfogadás.
Most már azt mondom, hogy el tudom fogadni azt ami velünk történt, vagyis inkább máshogy látom a dolgokat. Most mindent máshogy csinálunk, remélem jó lesz így és Őfelsége is megtanul mozogni, a kis agyacskája engedi fejlődni.

A NES is érdekes eredményeket hozott ki. Kell cseppeket kapni a bélflórára, forrásra és a szívre. Több helyen is kihozta a szívet mint bajt, remélem nem lesz semmi a szívével :(
Érzelmek kicsit még kuszák, jó lenne ha szeretne élni, most nagyon ez az első cél.
Hiánya van B vitaminból és Kalciumból, ezt pótolni kell. Más hiány hála nincs, végre a D-vitamin sem hiányos.

Voltunk szerdán az új tornát megnézni, a neve Bobath. Nekem tetszik, főleg hogy a kóros dolgokat kezeli, az talán a fő témája.
A gyógytornász megvizsgálta és szerinte max középsúlyosnak lehetne mondani Fefe mozgását, inkább talán lustácska :)
Kaptunk egy pár feladatot és 2 hét múlva megyünk újra. Szépen minden mozgása megvan, csak noszogatni kell. És én azon vagyok, hogy noszogassam :D

Most már biztosan tudom, hogy nem Dévény kell neki hanem gyógytorna. Azért a Dévényt nem merem még elhagyni teljesen, de csökkentettük. Ebben sokkal szívesebben mozog és akar is mozogni mint egy Dévényen ahol fáj neki minden hozzáérés. Azért holnap megnézem milyen lesz Dévény után, de ha tényleg így van ahogy gondolom akkor kicsit abbahagyjuk a Dévényt és maradnak a gyógytornák. Sokkal többet érek el vele, pl. így nyújtja a kezét és az ujjait mint egy Dévényen, ott szorít és ökölbe tartja az ujjait.
Jövőhéten lesz TSMT-re is új feladatsorunk.

A koraisokkal egyeztetek, hogy kijárós gyógytornászuk van-e? jó lenne ha lenne és nem kéne állandóan utazgatni, egy csomó időt én energiát elvesz :(

Nincsenek megjegyzések: