2012. január 27.

Közgyógyellátás

Tegnap hívtak a hivatalból, hogy most mi a címünk? Mondtam, hogy mi az életvitelszerű tartózkodási hely, mi az állandó, és mi van az ideiglenessel.
Na már az ügyintéző mondta is, hogy mivel nem a 3. kerületben van a gyerek így Ő akkor továbbküldi a papírokat az állandó címre. Amiért hívott az pedig igazából az lett volna, hogy csak 1 helyen nem írtam alá ezt meg kellett volna tennem, mert megvan a határozat is. Na itt kicsit elszállt az agyam és mondtam, hogy nehogy tovább merje küldeni mert az mire megérkezik az állandó címre, ott meg megint csak tovább fogják küldeni, stb stb. Kértem a felettesét.
Megegyeztünk abban, hogy ma bemegyek és aláírok és írok egy papírt hogy a 3. kerületben lakunk, de Maglódra küldjék a papírokat mert sosem vagyunk otthon.
Aláírtam és küldik a papírokat. Hihetetlen hogy mindig balhézni kell.
Eddig az évi kerete volt az alap 6000Ft 8tuti ennyit sosem utaltak), most havi 6600Ft. Nem mindegy.
Amúgy ma nagyon kedvesek és segítőkészek voltak. Mondták, hogy március közepén jelentkezzek és megcsináljuk együtt az új kártyát (áprilisban lejár).
Oké, köszönöm :)

Nincsenek megjegyzések: