2012. január 13.

Tegnap jó napunk volt nagyon, jól el is fáradtam estére.
Reggel elmentünk Kerekítőbe, ez jó kis program. Aztán átmentünk Zsuzsiékhoz és ott is jól meggyömöszölte Rozika Fefét, meg is lett az első csók :) Jó nap volt, csak Fefe volt aluszékony és a szemei olyan kis bágyadtak, betegség kezdetét jelző. Este jó kedvű lett, kis mosolygós. Éjjel többször felkelt, de baj nem volt.
Én estére úgy elfáradtam, alig bírtam vonszolni már magam :)

Reggel sajna korán kellett menni, fel is ébredt rá. VEP volt a mai program. 7 körül kellett indulni, felébredt de enni nem kellett neki. elindultunk, menet közben egy kis falatkával lenyelt, de azzal a mennyiséggel nem terhelte meg magát :S
A VEP eredménye: jobb szeme jobb, bal elég gyenge. Nem baj, rajta vagyunk a fejlesztésen, most így még jobban. Sokkal okosabbak nem lettünk, de ez is valami.

Evés: ma nem igazán megy a kaja. Mondjuk mostanában nem egy nagy evő, de szerintem a bébiétel sem tetszik neki, soknak tényleg szörnyű íze van.
Tegnap a gasztróra be lett adva a napirendünk, hogy a doki át tudja nézni hogy mikor kéne még esetleg az Ulcogantot adni, bár kétlem hogy helyet talál a napunkban erre. Lényege ennek a szernek, hogy az epis gyógyszer és e között minimum 2 órának el kell telnie. Fefe 3-4x eszik, ebből 3x epis gyógyszer van így kizárt hogy ezt a cuccot napi 4x be tudjam adni neki.
Ami nem tetszett a hozzáállásában a dokinak, hogy Fefe allergia vizsgálata szerinte sok pénzébe került az oep-nek. Bacca meg, vagy mifene. A lényeg, hogy a Madarász kórházban levettek vért allergia vizsgálatra, de igazán nem tudtuk, hogy miket néznek majd meg, nem lehetett tudni addig míg készen nem lett az eredmény. Közben a svábhegyi (most már ugye nem ott van csak a neve maradt meg) intézményben is levettek vért, orr mondták hogy 2 palettát néznek majd meg. Azért nem lett bőrpróbás vizsgálat mert Fefe kezét nem lehet nyújtani percekig, pláne nem ha fogom neki. Mindegy, itt is várni kellett az eredményre.
Mikor mind a kettőnek meg lett az eredménye, kiderült hogy szinte ugyanaz a két lelet, ételekre ugyanazokat néztek. Na erre mondta a doki, hogy ez mennyi pénzbe került. Na itt kicsit elkapott a harci ideg és mondtam neki, hogy nehogy már én azon izguljak és idegesítsem magam hogy 1 fajta allergia vizsgálatot 2x végeztek el. 2 év alatt senki nem volt hajlandó a gyerekkel foglalkozni, mondván hogy epis és már baja nem lehet, erre nesze neked refluxos és baromi savas. Miért nekem kell az ilyen hülyeségeket hallgatni? nekem mondja hogy mennyi pénz volt? Nyújtsák be e Bajcsy kórháznak, majd kifizetik mert ugye miattuk tartunk itt ahol tartunk.
Ja és mondtam még neki, hogy Fefe nem hajlandó a sima bébiételt megenni már, ízesíteni kell. Mondtam neki, hogy próbáljuk meg így, hogy ha kap bele frisset akkor eszik-e többet, erre Ő hogy akkor otthon kell pepecselni.???? Most ez komoly???? azért kapjon vacak bébiételt hogy ne kelljen pepecselni? Ő pepecsel vagy én? Mondtam neki, hogy rág Fefe, nem nyel félre, nem fuldoklik a daraboktól. erre Ő  hogy nem hiszi hogy rendesen rágna a gyerek. Mondtam neki, hogy nem is tökéletes mert pl egy nagy darab húst mondjuk nem adok neki hogy rágd meg, de a kisebb darabokat szépen rágja és a rágás is egy tanulható dolog, és ha csak pépeset kapna akkor sosem lesz jó a rágási technikája. Kicsit most úgy érzem, hogy ez az orvos sem lesz a megfelelő, így nem tudunk együtt működni. Jövőhéten csütörtökön kell keresni, addig átgondolja hogy mi legyen. Bemegyünk majd hozzá és megkérdezem tőle, hogy mi az Ő meglátása erre az egészre, mert így nekem ez nem tetszik.

A neurológussal e-mailen értekezünk hogy jövőhétre keres nekünk  helyet éjszakai eeg-re, mert neki is gyanús ami szerintem roham. Még ha roham is lenne, nem hiszem hogy különösebben kell vele foglalkozni, már csak azért sem mert nem minden napos és nem minden roham megy át hosszú rohammá aminek Diazepammal szoktunk véget vetni. Most meg kell nézni, hogy ez roham-e és hogy milyen sűrűn vannak, kell-e valami gyógyszert változtatni. Szerintem most a foga meg az idő a ludas. Meg is lett a 11. fog, a kis hegye kint is van. Szóval jövőhéten lesz eeg.

Torna: ma voltunk itt a maglódi tornán. Fefe ma elég alvós, kis puha de így a kis csomókat a lábában lehetett érezni, azokat szépen ki lehetett masszírozni. Van Zsuzsinak 2 gyermeke. A kislány 3,5 éves, a fiú kb 5-6 éves, de végig Fefe körül csicseregtek és beszéltek hozzá, amire Fefe nagyon figyelt és beszélt nekik is :) Aranyosak voltak :) szóval kell neki a ársaság, a gyerekek, egyszer talán nem is olyan sokára egy testvér.
Itt a maglódinál lesz 2 hét múlva tsmt feladatsor felmérés, rászabás mert a mostani nem neki való. Őt sokkal jobban kell mozgatni, ringatni, teljesen más feladatsor kell.

Orvosok és a pénz. Én tudom, hogy mindenki a pénzből és, de miért van az hogy ha az ember ad pénzt az orvosnak akkor jobban foglalkozik a gyerekkel???? a neurológusunkkal semmi bajom nincs, nagyon kedves és rendes doki, kivizsgálás után gyógyszerezne csak, nincs előítélete, neki adunk kis pénzt ha megyünk jövőhéten. De tényleg így van ez ha nem adsz pénzt nem foglalkoznak rendesen egy GYEREKKEL??????????? miért Ő szívja meg ha egy szülőnek nincs annyi pénze hogy rendszeresen támogassa a dokit. Én adok olyan orvosnak aki akkor is rendesen foglalkozik vele ha baj van. De ne akkor vegye emberszámba ha KÜLÖN pénzt kap érte. Mert ugye fizetése van, ha minden jól megy talán azért kap pénzt mert gyógyítja a gyerekeket. Ez örökké így marad? Fizess vagy dögölj meg? 

Nincsenek megjegyzések: