2012. január 15.

na ezt nem tudom miért lett

Reggel felkelése óta Fefe mosolyog, jókedvű, vidám. Elmentünk 11-re tornázni és a 2 gyerkőc megint az elejétől fogva körberajongta Fefét, csacsogtak neki, Fefe meg figyelt és mosolygott. Amerre mentek a gyerekek Ő arra fordult. Teljesen ellazította magát. Az elején bemutatta, hogy Ő hogyan is tud fordulni és kúszni, milyen magasra tudja felhúzni a lábát aztán meg csak élvezte a társaságot. Nagy torna nem lett, de nem is az a cél hogy kinyírjuk tornén, hanem hogy élvezze az életet. Szóval jól volt. 13-kor végeztünk és irány haza (2perc), ebéd. Reggeli nem kellett neki, tízórai sem igazán így az ebédet már nem hagytam, de szépen evett elég jó mennyiséget.
Aludt egy kicsit. 16 körül felkelt és ment Mama ölébe, mondókáztak és valamiért jött a roham. Mentem is mert több napja azonnal meg tudom szüntetni a rohamot, de ez most nem ment. A 4. görcsére kapott Diazepamot. Látszik rajta, hogy melyik az amit le lehet állítani és melyik az amelyiket nem. Most nagyon sírt, és olyan nagyon furcsát csinált a szájával, tátogás vagy öklendezés féle. Lehet, hogy éhes volt már, de azt nem igazán hiszem mert arra nem szokott görcsölni. Talán a sav marhatta, de hiába adtam vizet most nem ivott. Adtam gyorsan tápszert hátha az segít, de semmi, így kellett a görcsoldó. Fel is vettük ezt a rohamot is, holnap megyünk a kórházba a dokihoz megbeszélni, hogy mikor lesz az eeg.
Szóval, hogy ez ma mitől lett, nem tudom. Semmi előjele nem volt, sőt tényleg vigyorgott reggel óta. Passz.
Most kezdek besokallni ezektől a rohamoktól, hogy megint mi okozza hogy ennyi lett, de nagyon remélem hogy hamar megoldjuk megint mert ez így nem oké. Most ettől a szartól még holnap is egész nap kómás lesz, semmi ereje nem lesz. le is mondtam mindent, mentünk volna úszni meg Panni nénihez, de így semmi nem lesz. Nem is ez a lényeg, hanem hogy miért vannak megint ilyen sűrűn rohamok. Mert szerintem ezek rohamok, de valahol titkon remélem nem az. Na mindegy, most várom, hogy felkeljen, egyen valamit és szerintem alszik is majd tovább.

Nincsenek megjegyzések: