2012. január 29.

Már nagyon vártam, hogy holnap végre mehessünk úszni, de elmarad :( sajnos Ági kisfia beteg lett. 10-re megyünk koraiba, ott a látásfejlesztős program lesz (kíváncsian várom).

Kedden megyünk Panni nénihez.

Szerdán egy új mozgásterápiát megyünk megtanulni. Bobath a neve és nagy reményeket fűzök hozzá. Olvastam róla egy könyvet, nekem nagyon tetszik. Itthon lehet csinálni, fájdalom és kínzás nélkül.
Amit még várok, az a Suit, nyár körül kezdenek itt Magyarországon is. Sok jót hallottam erről is. Valahogy úgy tervezném, hogy addig sikerül a kóros és rossz mozgásokat, testtartásokat leépíteni és a Suit majd megtanítja, hogy igenis tud mozogni és az jó. Mozog már egészen jól, csak azok a fránya kóros mozgások :( de nem baj megoldjuk.

a kaja miatt annyira szerencsétlennek és bénának érzem magam. Annyit szerencsétlenkedek ezen a téren, hogy már engem is idegesít. Én sosem foglalkoztam azzal, hogy mit eszek, mi egészséges, mit mivel ne egyek. Ettem amikor úgy gondoltam, ittam mindenfélét, sosem érdekelt miben mi van, de Fefe más, neki jót akarok. Így most szenvedek és totál hülyének érzem magam :(

Nincsenek megjegyzések: