2011. november 30.

Én nem tudom mi van, mi a baj, de ez a gyermek tegnap óta csak kézben alszik el, de ahogy leteszem már feszít is. Éjjel szinte semmit nem aludt. Éjfél körül evett, majd elaludt az ölembe, nagy nehezen az ágyban de állandóan arra riadtam hogy feszíti magát. Semmilyen póz nem volt jó, sem a pihenőszék, sem a döntött ágy, sem a sima ágy, semmi. Persze ennek reggelre meg is lett az eredménye, lett rohamunk. Kapott Diazepamot, de az sem hatotta meg, ugyanúgy szenved. Kentem a fogát, semmit. Szívtam az orrát, semmi. Most Mozart-ot hallgat, remélem kicsit lenyugtatja. Székletet tegnap sikerólt varázsolni 2 nap után, igaz nem volt sok de valami az is. Ha a mai napunk is ilyen lesz, én nem tudom már mit csináljak. Persze ki kéne fárasztani, de ha az ember felveszi elalszik, mozogni kéne akkor elalszik, de ahogy leteszem már feszít is. Most lenne ma is torna, hááát ilyen kábán én nem tudom mi legyen. Alig van ereje, de nem aludna végre. Most egész nap ölben sem lehet :( vagy igen?

Nincsenek megjegyzések: