2011. november 18.

Fefe jól van. Annyira harcol és küzd éjjel, hogy felmegy a hője állandóan 39 fölé, én nem értem miért. Mindegy, most kapja a gyogyit és meglátjuk pár nap múlva mi lesz belőle.
Ma pl hihetetlen hisztis, nyugtalan, szinte semmit nem alszik, érzi a frontot :( a szemein nagyon látszik a nem alvás, meg a hangulatán is, viszont lazítani azért egész jól lehet. Feszíti magát sokszor, de meg van az oka szegénynek bőven rá :(

Voltunk ma allergiavizsgálaton, ennek is 3 hét mire megvan az eredménye. Hihetetlen mi tart mindig hetekbe :S

Jövőhéten lesz eeg, na annak az eredményére igazán kíváncsi vagyok.
Baclofent nem kapja minden nap, mert teljesen kiüti, csak akkor kapja ha nagyon vészesen feszült, feszíti magát. Akkor is inkább először megpróbálok minden mást bevetni, de ez jó vésztartaléknak.
Annyira helyesen rágja az etetőcumit :)

Ja és ami nagyon jó volt, hogy ma míg vártunk a dokinál, megmutattam neki a halakat az akváriumban és tetszett neki :) nevetett és nézte meg valamit mondott is, nagyon örültem neki :D

Olyan jól meg lehet vele beszélni a dolgokat. Tegnap is hisztisebb volt és mondtam neki, hogy figyelj anyára, és abbahagyta a nyavalygást és rám nézett és figyelt :) olyan jók ezek a dolgok :D

Gasztróra 3 hét múlva kell visszamenni, akkor megmérjük mekkora mert nem kell lufit csinálni belőle, csak kicsit szedje össze magát, ami sikerült mert kis pocija már van :)

Nekem hála a másik lában fáj most, azt terheltem így feladta a harcot, a térdem is kikészült :( régen mindig ezt csinálta, de akkor egyszerűen visszaraktam a helyére, de ez most valahogy nem megy :( most sehogy nem jó rakni, pláne menni vele nem jó érzés. Szerintem 1-2 nap és visszamegy, legalábbis nagyon remélem. Most hogy nincs nagy baj, inkább csak harcol és az miatt lázasodik szerintem így külön töltünk egy pár napot :)

Nincsenek megjegyzések: