2011. november 7.

Betojok ezen a gyereken.
Voltunk reggel úszni és már hazafelé elaludt a kocsiban. Ahogy beálltunk az udvarban és megállt a segge alatt a kocsi rögtön felébredt :)
Oké, akkor együnk. Evett is szépen, csak úgy nyomatta befelé a kaját kb 10,40 körül :)
Gondoltam én ügyesen, hogy ha már elmúlt 12 és fáradt akkor hagy aludjon egy kicsit. Miután világos van a szobában és ez a sötétítő sem az igazi, így az üzlet készletéből elvettem egy olyan anyagot ami szinte vak sötétet csinál. Megcsináltam a kis vackot, befeküdtünk, de csak kínlódás volt az egész. Vakartuk a fogakat, ittunk, sétáltunk, elpilledt az ölemben de ahogy leraktam rögtök felkelt. Na gondoltam 2 körül, hogy akkor ebéd is legyen ha már eltelt 3 óra :S
Kaja nem kell, helyette vigyorog ezerrel. Egész nap az anya megy, meg valamit még mondana ami egyre értelmesebb de még akkor sem bírom megfejteni. Szemüveg fel, akkor csináljuk úgy hogy lásson is :) közben csörgött a telefonom, persze leraktam Fefét és hogy alszik el? naná hogy kitekeredve. Hihetetlen ez a gyermek. Az ember behelyezi hogy kényelmes legyen neki, de addig tekergeti magát míg lehetetlen pozícióba tud aludni.
Most már lassan 3 óra és kezd fintorogni, készenlétben állok :D

Nincsenek megjegyzések: