2011. november 20.

Éjszaka

Éjszaka nem volt olyan vészes. este 9 körül kapott egy lázcsillapítót, mert makacsul ragaszkodott a 38 fölötti hőhöz. A lábát szabadon hagytam megint, így egész jól aludtunk kb 2-ig, evés, orrszívás, köhögés, puffolás, hőmérés majd alvás még egy kicsit. Kb 5-6 körül keltünk, megint ez a sor jött, majd 7-8 felé valamivel visszaaludt, néha köhécsel. Hála szakad fel a trutyi, jön rendesen az orrából és szerencsére köhögi is fel a váladékot.
Ma még reggel is bekenem a hátát.
Szerencsére láz nem lett, a hőemelkedés marad, de a lábán tud hűlni.

Én olyan fáradt voltam hajnalban, hogy azt álmodtam hogy Fefe nyöszörög, de jön anyum és felveszi hogy hagy aludjak :( aztán kiderült, hogy senki nem jön mert Fefe még mindig nyöszörög, így felkeltem. Fáradt vagyok azt hiszem :S mindegy, majd később lefekszem, ha minden rendben lesz Tökivel.

Nincsenek megjegyzések: