2011. november 19.

Nem javul :(

Na hála megjött a veszett hörgés és a nagyon magas láz is :(
Most Ventolint kap 2 óránként, szívjuk és ütögetem a hátát, köhög :(

Kb 5 körül értünk ki, akkor elég hurutosan köhögött és zörgött Fefe. Mérve lett a hője olyan 3 körül, ekkor 38,7 körül volt, kapott kúpot, majd megérkeztem és akkor még mindig láza volt amire adtam szirupot és kihívtam az ügyeletet, hogy legalább hallgassa meg. Az ügyeletes orvos egy fiatal dokinő volt, és persze kórházba irányította a láz miatt. Igazából szerintünk nem mert úgy vele foglalkozni, hisz görcse hajlamos. Hívtam a kórházat, hogy a Ventolint hogy is adjam, mire mondta a nővérke, hogy anya ebben úgy is profi (már nem tudom hogy ez jó-e), de most óránként kapja, majd kétóránként. Este ha megint magas láza lesz akkor fürdő, és ha hurutos akkor beviszem megnézetem. Ha éjjel és a holnapi nap jó lesz, akkor hétfőn hívom a kórházat (hétvégén sok minden nem történik), és megnézik.

Most már nem vagyok biztos benne, hogy jó ötlet volt-e az influenza elleni oltás, de nagyon remélem ezzel most letudtuk a téli betegségeket.

Szegénykém úgy mondja, hogy aú, meg hogy fáj :( enni és is alig bír, ezért többször próbálunk piciket nyelni. Kis bújós. Most hála alszik, remélem egy pár órát tud rendesen aludni.

Nincsenek megjegyzések: