2011. november 2.

Fogzás

Azt hiszem megbolondulok :S
Este gyanúsan hamar elaludt. Gondoltam, ennek még megisszuk a levét, és tényleg :S
Kezdte kb 11 körül és hajnalig kiabált. Kentem a fogát, masszíroztam az ínyét, forgattam a gyereket de semmi. Inni nem kellett neki, enni sem akart tápit. Kapott fájdalomcsillapítót is persze.
Reggelt kipróbáltam a Viburcol kúpot, és láss csodát, sem kiabálás, sem feszítés, sem görcs nem volt. Enni macerásan eszünk mert sokat feszít, így a kezem már reggel fáj, de nem adom fel :) Pihenőszék, ölben, ülve, szóval sok pozícióban próbálunk enni, etetőszékét nem találom de kutatok ezerrel. összehajtható, kis szék amit az asztalra lehet tenni, na ezért nem lelem, de tuti hogy a "helyén" van :D
Szóval arra jutottam ma, hogy éjszakára tuti kap egy kúpot. használjuk a Sedatif Pc-t is, de szerintem semmit nem ér. Hajnalban majd megpróbálom megetetni, mert holnap lesz a nagy nap, megyünk röntgenre :S

ja röntgen: én teljesen abban a hitben voltam, hogy szerdán kell menni, de azért megnéztem tegnap a papírt és azon csütörtöki nap van írva. Reggel jó korán hívtam a kórházat, hogy most mikor is kell menni, de a papír volt okosabb és csak holnap kell megjelennünk. Holnap beszélünk a neurológussal is, szeretnék hamar egy eeg-t.

Remélem ma éjjel alszunk valamit, mert a napok óta nem alvás kezd kikészíteni :S Ja és Fefe szeme is már karikás a nem alvástól :S Apa egyszerűen megoldotta a tegnapi problémát: átköltözött a másik szobába, és reggel is lefeküdt aludni :S

A lábam már jó, szaladni még nem szaladok de már annyira nem fáj, most a csuklóm készült ki, de nem baj pénteken tuti kiviszem anyuékhoz Fefét :D

Nincsenek megjegyzések: