2011. november 26.

Reggelre sikerült emberi kinézetet varázsolni magamból :)
Fefe éjszakára egész jó volt. 11 körül ébredt, megette a maradék vacsit, sikerült kakilni is, rágcsált is és egészen 8-ig aludt :D

Anyuék úgy döntöttek, hogy Ők nem jönnek az étterembe, otthon maradnak Fefével.

Na az étterem, hááááát. Mi eddig mindig a Joe bácsiból rendeltünk vagy oda mentünk. Nagyon jó étterem.
Most tesóm nézett egy másikat a neten, hirdették hogy híres főszakácsuk van, Monoron. Oké, nézzük meg. Kár volt :( A pincérek is gázosak voltak. Az asztal össze volt tolva, nekem a lában 2 asztal lába közé esett, éppen hogy befért a térdem. Az ételek ára gyanúsan olcsó volt, de hát híres a szakács. A leves jó volt, finom. A másodiktól még most is rosszul vagyok. Sült csülköt kértem, de abban hús alig volt, tele volt hagymával, borsóval meg valami gusztustalan szósszal :(
A pia ára horror, 1db 4cl rövid 1000Ft!!!!
Na mindegy, ide sem megyünk többet :)

Irány haza, vagyis anyuékhoz. Torta, majd elszaladtam Fecónak ajándékért mert neki meg holnap lesz a szülinapja. Egy nagy kínai legyezőt vettem neki, ez most bejön nála. Én fülbevalót kaptam Tőle.
Majd Hulki felkelt és indultunk haza.

Nincsenek megjegyzések: