2011. november 23.

Korai fejlesztés

Ez egyszerűen hihetetlen.
Még tavaly lett Fefének csináltatva egy Szekértői vélemény, miszerint jár neki államilag finanszírozott fejlesztés heti 2 órában.
Tavaly a San Marcóba jártunk, idén szeretnék olyat ami használ is. Mivel elköltöztünk így írtam a Dohány utcának a címváltozás miatt és elküldtem neki a vélemény másolt példányát.
Hívtam őket de akkor még azt mondták, hogy kb 2-3 hét, ez kb szeptemberben van. Azóta próbáltam telefonon elérni őket, de a telefon mindig foglaltat vagy foglalt hálózatot jelzett.
Na ma felhívtam a régi Bizottságot, hogy mi a fene van. A hölgy azt mondta, hogy menjünk be személyesen mert valószínű fizetés miatt kikapcsolták a telefonjukat és postára sincs pénzük.
Na köszi, most még oda is rohangálhatok.

Hogy van ez, hogy egy ilyen intézménynek nincs pénze értesíteni az embert a fejlesztési lehetőségről? Sza*ik rá? Old meg?
Onnan lehetne utazási igazolást szerezni, amit a dokival mindig alá kéne irtatni, de így ez sincs meg. Ez már nem vicces ami ebben az országban folyik.

Nincsenek megjegyzések: