2011. november 24.

Ma megint öregebb lettem :( :( :( na mindegy, szokjak hozzá :D

Éjszaka nem volt olyan vészes. A vacsi felét húzta le, azt is nagy harcok árán, majd elaludt kb 8 után. Kelt 11 körül, megette a maradékot, kapott kúpot a fogára, bekentem neki, rágcsálta a cumit és kb 1 óra múlva már aludt is megint.
Majd kelt 2 körül, de ez az én hibám mert a pelust valahogy idétlenül tettem rá a pelust, vagy addig mocorgott míg félrecsúszott és jó pisis lett az egész gyerek :S persze Őt nem nagyon zavarta akkor még, de én nem hagytam hogy pisiben feküdjön és átöltöztettem, na persze így lett harc már nem is tudom meddig :9 azt hiszem belealudtam a küzdésbe :) majd 7 körül ébredt. Reggeli, harc a fogakkal, harc anyával, mozogtunk is, sétáltunk, nézegettünk, most épp zenélünk. Veszett harcot folytat, igazán nem tudja mit csináljon. Ha felveszem az a baj, ha le akkor meg az. Most vállát és a kezét akarom lazítani, azzal küzd és nem tudja úgy használni ahogy szeretné, de nem baj ezt is megoldjuk :) Kis harcos :D

Nincsenek megjegyzések: