2011. november 15.

Beteg

megvan sajnos az álmosság oka: valami fertőzés.
Lázas volt már hétfő reggel is, de ahogy lejjebb vetkőztettem lement így elmentünk úszni. Na már hétfőn szinte az egész délutánt átaludta, este meleg volt mindene de a lába meg a keze jég hideg. Ma nem mentünk tornára, lemondtam inkább. Mentünk a dokihoz akivel abban maradtunk, hogy lázcsillapító 8 óránként és vizeletvizsgálat holnap.
A holnapi VEP vizsgálatot is lemondtam már.
Csütörtökre nem lenne semmi, a pénteki allergia vizsgálatot viszont jó lenne megejteni, arra kíváncsi vagyok mit hoz ki. Pénteki úszást azért még lemondom, biztos ami tuti alapon.
Szerintem az lehet a baj, hogy influenza elleni oltást kapott csütörtökön és pénteken meg mentünk úszni, talán ezt nem kellett volna. Most már mindegy, kedve nem olyan rossz. Fáj neki valami, keservesen panaszkodik :( a torka piros, de mintha az izmai, bőre is fájna :(

Csak azért kapott csokit mert beteg :)

Nincsenek megjegyzések: