2011. szeptember 2.


Szerda:
Terveim:





Kezdem ott, hogy elfáradtam :S
Hétfő délután hazajöttünk, így csak én vagyok megint Fefével, ami fárasztó. Hétfő éjjel én elég rosszul aludtam, így gondoltam hogy majd kedden ebéd után alszok egyet Őfelségével. Na ja, gondoltam én. Fefe össze vissza aludt. Sokszor felriadt, mocorgott, nyugtalankodott, de valahogy én elájultam és aludtam 1 órácskát. Hogy Fefe aludt-e akkor, na azt nem tudom, de gondolom igen mert különben kiengedi a hangját ha nincs vele foglalkozva.
Délután jó volt, tornát is nagyon jól csináltuk, olyan ügyesen tartja magát a labdán, hogy tényleg csodálkozom.
Éjjel én persze megint rosszul aludtam, vagyis alig valamit.
Ma sétáltunk nagyon sokat. Fefére ráadtam a szandálját és tipegtünk előre, előre, előre. A bal lábát nagyon ügyesen rakja, a jobban még és tolom.
Mivel a reggeli pár falat volt, gondoltam hogy előbb ebédelünk, de elaludt mire beértem (2 perc), így jó korgó pocakkal riadt fel kb 30 perc múlva.
Hogy miért nem alszik ebéd után, nem tudom, de ma is megvolt az ebéd 12 körül és 14,40körül aludt el. Lehet, hogy csúszik mostantól az ebéd utáni alvás? :S na mindegy, most alszik még. majd a pocakja kelti úgyis. Eszünk és délután torna.
Én nagyon szerettem volna ha ezeket a tsmt tornákat délelőtt megcsináljuk, és így a nagy tornák letudva reggel, délután meg látásfejlesztés és a kisebb tornák, de Apa ma nem ért rá. Mindegy, marad a délután, ma lesz hozzá ereje, meglátjuk.
16 körül felkelt, de nem eszik, alszik tovább. Igazán mélyen, jól nem nagyon alszik egy pár napja. Nem tudom, lehet érzi rajtam a feszültséget. Hogy miért vagyok feszült? azért, mert nekem ez az egész nem megy egyedül. Nem tudom mit kezdjek vele sokszor ha felkel, mi az ami hasznára válik, mit hogyan kéne csinálnom. Úgy érzem, hogy szaladnak a napok és én meg semmit nem teszek érte, azért hogy haladjunk előre. Máskor meg meglepődöm, hogy mennyi mindent tud és akar csinálni. Olyan mintha én állnék a fejlődése útjában. Szar ez így nagyon, egyedül.

Terveim:
- a falra nagy méretben csinálok fekete-fehér kockás hátteret, ez mindig ott lesz.
- van egy gipszkartonlap amin vannak lukak, ebbe teszek kis égőket (minden megvan hozzá csak be kell rakni a lukakba a ledeket)
- a fekete-fehér kockás táblára egyszerű alakokat gyártok és ezeket bővítem neki 2-3 naponta
- tanuljuk a gyümölcsöket, zöldségeket, állatokat, formákat, embereket (anya, apa, mama, papa, Tomi)
- tornák minden nap. ha Dévény van akkor nem erőltetem aznap a tsmt-t, de a Panni nénis tornát mindig megcsináljuk fürdés előtt.
- wingboo több használata
- mászósín több használata
- úszásra ha tudunk akkor többször elmenni
- folytatjuk a poharas ivást
- folytatjuk, hogy Ő fogja a kanalat mikor eszünk (ez nem megy mindig)
- számítógépes látásprogram minden nap
- lejtő készül és minden nap szeretném használni
- majd szerzek neon lapokat és azzal felturbózom a táblát
- ülést továbbra is gyakoroljuk mert az már nagyon megy, a hátát szépen tartja és a feje is egyre kevesebbet bukik előre, de még sokat felfelé húzza.
Beszéltem Orsival, é sitt is megköszönöm a sok segítségét :)

18 óra lett mire eddig eljutottam, és tiszta kóma Fefe. Így hogy tornázzunk? Kész vagyok, nem megy ez nekem. Én nem vagyok erre megfelelő ember :(
 
Péntek:
Haladok a tervekkel. Vagyis inkább azzal hogy mit hogyan csináljak meg.
A kockás táblánkra (lefotózom délután hogy milyen is az), gyártok még ráragasztható ábrákat amik csak egyszerű formák és egyenlőre a fehér alapon lesz fekete minta.
Megvannak az A/4-es lapra nyomtatott szintét fekete-fehér minták.
A lejtő készül aminek az alja csíkos lesz az oldalán meg egyszerű mintás.
A táblát úgy állítom be, hogy amikor eszünk pl akkor ezt nézzük, a mintákat minden nap máshova téve hogy ne unja el.
A tornákat csináljuk ahogy tudjuk. Jó, hogy hétfőtől lesz újra Dévényünk meg úszás is,í gy végre megint szakember foglalkozik Fefével.

Tegnap voltunk Panni néninél és csinált NES-t is. A NES kimutatta, hogy jelenleg az izmaival, a forrással, és az érzelmekkel vannak bajok.
Az izmokat értem, mert nincs kemény torna csak amit én tudok nyújtani.
Az érzelmi stresszt is értem, "kínozva" van mindig és ez kinek tetszene?
A forrás meg azt jelenti, hogy minden benne van a kobakban, csak nem tudja kiadni. Olyasmi, hogy Ő tudna beszélni, de mégsem tud. Tudna mozogni, tudja agyilag hogy mozogni kéne, de nem tud rendesen. (ezt látom rajta én is).
Hiány van B vitaminokból, ezt gabonával lehetne jól helyreállítani, de azt most nem kaphat, viszont jó B vitamin forrás a tojássárgája, máj, sovány húsok, spárga, zöld növények, pulyka, hal, nyúl. Most ezekre megyünk rá étrendben.
Valamiért hiányt mutatott króm, mangán, réz és molibdén szinteken, valószínű itt is a gabona elvonása a ludas, de helyettesíteni lehet hüvelyesekkel, trópusi gyümölcsökkel, paradicsommal, sertéssel, báránnyal, lencsével, babbal és spárgával.
Torna jól megy, bővítjük fejemeléssel és 1 hónap múlva kontroll.
Kimutatta, hogy a belekben van gond, ez a kevés mozgás miatt.
Félelmei, szorongásai a következők miatt vannak: beszédképtelenség ami a gégeizomra hat, támadástól való félelem ami a retinára hat, önuralom elvesztése ami a húgyhólyagra hat, beszéd ami a garatra, együttérzés, előrelépésre való képtelenség ami a lábakra hat, intellektuális dolgok ami a koponyára hat, legyőzöttség ami a szívizomra hat. Ezek most kevesebben mint a legutolsó mérésnél volt, és tényleg azok a gondjai amik valóban vannak. Ha tudna rendesen mozogni, ha beszélni akkor azt csinálhatná amit akar. Függ mindenkitől, de egyenlőre ez van, dolgozunk hogy jó, jobb legyen.

Gyógyszerét lehet csökkenteni, beszéltem ma a dokinkkal. Kevesebb roham van, meglátjuk hogy a kevesebb gyógyszer mit eredményez.

Nagyon jól lehet vele már beszélgetni. Tegnap fáradt volt és semmi kedve nem volt tornázni, de én gondoltam hátha. na nem, elkezdte a fogcsikorgatásos tiltakozását. Apa ölébe vette és megbeszéltük vele, hogy ezek a tornák érte vannak és akkor csak azokat a feladatokat csináljuk meg ami a lábát erősíti és a lepedőket. Nagyon hamar megnyugodott és lehetett csinálni a maradék feladatokat, persze a labda kivételével. Olyan jól figyel, és mondaná is csak még nem jön ki. De kifog :D

1 megjegyzés:

Orsi írta...

Szia Andi! Igazán nincs mit, szólj, ha esetleg még felmerül valami, hátha mi már belefutottunk, és tudok valami használhatót mondani. És majd mesélj, hogy haladtok! :)