2011. szeptember 15.

Tegnapi vacsi ismét kimaradt. Kb hajnali 3 körül ébredt, akkor a fele vacsit benyomta és reggel 7-kor kukorékolt persze korgó pocakkal. Nem tudom miért nem akar enni, de nem tetszik ez nekem.
Ma kihagyjuk az uzsonnát és meglátom hogy esetleg így milyen lesz a vacsoránk. Elképzelhető, hogy sok a 4 étkezés, legalábbis nagyon remélem.
De az már biztos, hogy nem csak nekem nem eszik, mert tegnap este a mama etette és neki sem evett. Kicsit megnyugodtam hogy nem velem van a baja.
Azért az uzsonna mindig ott lesz és ha éppen éhes akkor lesz enni, ha meg nem éhes uzsira mondjuk akkor majd vacsorázik legalább időben. Ami tuti, hogy nem szokunk rá az éjszakai evészetre.
Vacsi ötleteket bővítek, pl lehet szilvás gombóc, túrós derelye. Ha esetleg tényleg kimarad az uzsonna akkor az ebéd után megpróbálok egy kis gyümölcsöt adni még, vagy olyan kaját csinálni amihez megy a gyümölcs is.

Rájöttem, hogy én csinálok ebből az evészetből ekkora felhajtást. Van nagyon sok normális étel, lehet bőven válogatni. Apa nagy ötlete hogy a gyerek egye ugyanazt amit mi pl vacsorára, ez oké de van hogy nem vacsorázunk, vagy éppen olyat eszünk ami pl nem vacsorára való, főleg nem Fefének mert pl rákos pizzát nem adok neki, vagy szalámis kenyeret. Na ilyenkor jön majd a gríz, rizs, szilvás gombóc és társai.
A ketogén diéta is egy nagy rakás izé, mert adok Fefének pl kenyeret és semmi baja tőle. Cukrot azt nem kap, de szerintem nagyon nincs rá szüksége.

Amit még meg akarok valahogy csináltatni az az anyagcserezavar szűrés. Nem hiszem hogy lenne ilyen baja, de sosem tudhatjuk. A yoalis hölgyet is felhívom du és kérek új időpontot, nézzük át megint hogy esetleg van-e valami amit nem bír a szervezete.

Ma tsmt tornát csinálunk, ha Őfelsége is hajlandó lesz rá, aztán holnap úszás. Ma hála nincs az a nagy meleg, lehet tornázni :D

Nincsenek megjegyzések: