2011. szeptember 28.

2011.09.27

Voltunk ma tornázni, egész jól ment. Ahogy felhergeli magát simán mászik :D Az elején hajlik, eldől, gondolom gondolja hogy hátha hagynak, de miután szó sincs pihiről, beindul :) Itthon is ezt csinálja, nyűglődik, szenved de én nem hagyom és így kúszunk ezerrel :)
Persze egy csepp könny sem jön a szeméből, csak a mű balhé. Olyan helyes ilyenkor is :D

Jó a cukormérő. Én mondtam, hogy nálam semmi baja nem volt, és tényleg. Mindegy a lényeg hogy jó. Reggel meg is mértem kb 6 körül éh gyomorra, na ekkor volt az értékem: 2 :S, ettem egy vajas kenyeret és ittam kávét és 1 óra múlva megint megmértem, ekkor volt az érték: 5,8. Azt hiszem ez elég gáz. Mondtam én Fecónak is, hogy állandóan rosszul vagyok, remeket, homályosan látok ha nem eszünk hamar, de eddig mintha a falnak beszélnék, és tessék itt van hogy tényleg gáz van.
Ebéd előtt is megmértem kb 12 körül, ekkor volt az érték: 3,4 :(
Még mérem egy pár napig majd felkeresem a körzetit hogy kit ajánl. Akihez terhesség alatt jártam, na oda nem megyek vissza, azt hiszem érthető hogy miért. A kórház közelébe sem akarok menni.

Holnap itthon vagyunk, majd pénteken úszás és utána a parkolókártyát csináltatjuk meg. Majd Fefe anyuékhoz mi meg haza. Jó így hogy "le tudjuk adni", anyuék is teljesen el tudják látni. Anyunak talán még többet is eszik :D

Találtam egy pár videót, majd felteszem amint lesz szabad pár percem, tehát majd hétvégén :D

Nincsenek megjegyzések: