2011. szeptember 16.

Éjjel nagyon sokszor kelt fel. Anyuval aludt éjjel, én csak 1x hallottam de az már reggel volt. Mondta anyum hogy sokat ébredt, sokat sírt :(
Ma reggelire keveset evett kis tejpépet, majd irány az uszoda. Mondanom sem kell hogy büfi nem volt, pedig állt egy csomót is, de semmi.

Mindig bemegyünk előbb a vízbe, hogy szokja kicsit és ne hirtelen kezdjem el pakolgatni. Na ez ma is így volt. Megkapta a szemüveget, mindenki megdicsérte, ácsorgott a vízben, taposott kapaszkodva majd elkezdtük volna a feladatokat. Már pár pillanattal előtte láttam hogy próbálkozik, de mondtam neki hogy most ne. Na de, és belekezdett. Ahogy megmozdítottam jött egy fájás, akkor abbahagytuk, majd még egy mozgásnál megint egy baromi nagy fájás, és itt hagytuk abba. Az Ági kérdezte, hogy nem lehet hogy sok neki a tsmt, de mondtam hogy a héten alig csináltuk mert balhézik, így az kilőve. Tuti hasa, de mi a fenétől?

Vettem ma neki homeós bogyót a pocakra. Alig ivott belőle, így nem attól lett javulás, de ebéd óta semmi baj. Mondjuk csináltunk kakit ma, jó kemény bogyós volt szegénynek, a kúp már be sem ment úgy az ajtóban volt már a dolog. Megbeszéltük anyuékkal, hogy 2 naponta kap 1 kúpot és meglátjuk. Aztán az ebéd ma spárgakrémleves volt, eszegette. Büfi nem volt, de görcs sem, csak kicsit tekergette magát, állt, ült tök szépen.

Aztán kis sírás du mert a kutya állandóan a zokniját akarja, csak megint benne volt a lába :S aztán játszani akart vele és kicsit húzta volna a kezénél hogy simogassa :D persze Fefe nem akart menni. Nem értem miért :D

A szemüveg jó, szerintem többet lát, de még nem kiabálok el semmit sem.

Szóval itt tartunk ma, úszás óta semmi bajunk.

Nincsenek megjegyzések: