2011. szeptember 12.

Éjjel 3x keltünk, nem bírtam azonnal leállítani ezt az izét ami most van, viszont ahogy magamhoz szorítottam és érezte hogy nyugi van abbahagyta csak a sírás maradt.
Hívtam a dokit és hétfőre lett időpontunk, addig meg várunk.
Reggelinél agyaltam hogy nem-e fáj a szája, mert éhes de nem akarja nagyra nyitni a száját. Fogmosást sem hagyta, a szájfertőtlenítésnél meg jól ráharapott az újaimra :S
Tornán néztem hogy a száját (akkor nagyra nyitja a nyavalygásnál) és láttam, hogy jön felül megint 2 fog :S nagyon remélem, hogy ez az új jelenség "csak" a fájdalom miatt van. Most többet kenem, fertőtlenítem és éjszakára kap fájdalomcsillapítót is. Meglátjuk.
A régi rohamunkból 1 db sincs :D

A fehér-piros tábla is készen van, a kártyák mutogatásra várnak, mesék felvéve. Már csak Őfelségének kell velem együtt dolgoznia és akkor szuperül fog minden menni.

Nincsenek megjegyzések: