2011. szeptember 29.

2011.09.28

Este kihívtuk az ügyeletet, ezeket a görcsöket már nem lehet senkinek sem bírnia, Fefe összes izma megfeszül, piszkosul fáj neki.
A doki kedves volt hála.
Meghallgatta a pocakját és mondta, hogy iszonyat háború dúl bent. Most minden nap kell neki székletet csinálni. Van egy kúp ami pont erre van, de csak 12 éves kórtól alkalmazható. Felhívta a patikust és megbeszélték, hogy szétszedi kis adagokra és akkor adható Fefének is.
Nagyon remélem hogy "csak" a gázok piszkálják.
Éjjel is többször kelt, pedig volt este széklete, mondjuk büfit sehogy nem bírtam kicsalni belőle.
Este 10kor lekapcsoltam a tv-t, hogy ne zavarja, majd keltünk éjfélkor akkor volt görcs és kapott rá görcsoldót amit az ügyeletes adott neki. Majd hajnali 2kor ébredtünk, ez nem volt vészes ahogy felvettem jobb lett. éj keltünk 5kor, na itt megint volt egy erős görcs. Ilyenkor a hideg víz jó, na meg a görcsoldó. De persze büfi semmi pedig állt is, mozgott is. Puki jött jó sok :S
Most visszaaludt. Kipróbáljuk a minden napos székletet, eddig csak 2 naponta csináltunk.
Olyan keveset eszik, nem hiszem hogy lesz minden nap széklet, de meglátjuk. Itatok vele egy kis köménymagos teát is, hátha jobban ki tudjuk hajtani a szeleket. Szegénykémnek ez úgy fáj :(
Én meg attól parázok, hogy a fájdalomtól a rohamok nehogy visszajöjjenek. A doki szerint okozhat rohamot a fájdalom, naná hogy okozhat, eddig is szerintem az okozta csak nyomtuk a gyógyszerekkel.

Az én cukrom reggel 4,5 volt, ez most nem olyan gáz :)
Ettem, bár semmi kedvem nem volt reggel 6kor enni :( de legyűrtem és 7 körül újra mérek.
Terhesség alatt is ezt utáltam az egészben, hogy reggel felkelni, szurkálni és enni ha kell ha nem :S Pénteken lemegyek a dokihoz és megkérdezem, hogy mit csináljunk. Szerintem elég ha rendszeresebben eszem, mert sokszor egyszerűen nincs időm rá és csak du tudok enni. Szép lenne Fefének itt összeesem :S

Nincsenek megjegyzések: