2011. szeptember 15.

Volt torna, persze volt nagy balhé is miatta.

Megvan a szemüveg, szerintem jobban lát vele, de még megfigyelek :)

Kaja témában arra jutottam, hogy hétfőn kérek egy allergia vizsgálatot a kórházban, de a legnagyobb bajunk a nagyon kevés mozgásból ered, úgyhogy bekeményítek. Evéssel megvárom amíg éhes lesz, nem piszkálom a kajával. Ha nem eszik akkor nem eszik.
Mozgásnál újítunk, jön a lejtő, tsmt, Panni néni, komp, ülés. Erősödünk és erősödünk. Nem hajtom ki a lelkét, de muszáj függőleges helyzetre rászoktatni mert a sok fekvés nem tesz jót, itt az eredménye.

Ma pl reggelizni jól evett, ebéd már nem volt olyan jó, uzsonna kimaradt és a vacsi mondjuk egész jól ment. Nincs cumisüveg csak kanál. Iváshoz is próbálom a poharat, de cumit szereti rágni mivel jön megint 2 fog ezért azt hagyom, annyira nem vagyok gonosz :) Viszont ma nagyon sok vizet megivott, hála legalább az lecsúszik. Répalevet csináltam neki, de köpte ki :D

Túl gyagyás vagyok, azt hiszem kezdek megkattanni, de hála van ki visszatereljen :S

Nincsenek megjegyzések: