2011. szeptember 14.

Tegnapi nap

Este a vacsinál ugyanazt csinálta végig mint ebédnél. Nem volt hajlandó vacsizni. 10 körül megpróbáltam újra, amúgy 8 körül van vacsora, de nem evett. A gyógyszert bevette, és aludt tovább. 11,20körül rájött hogy Ő bizony baromi éhes, volt is hasfájás rendesen. Lehúzott 200ml tejpépet és aludt tovább. Na nem tartott sokáig mert ébredt 1,30körül, ivott majd aludtunk kb 5-ig amikor megint jött ez az izé, korgott a pocak, lehúzta  a maradék tejpépet ami kb 60ml volt. 9 körül evett egy picike rántottát és irány a torna. Inni hál iszik, de csak a vizet issza meg. Mindegy a lényeg hogy igyon.


Én nem értem mi ez a nem evés. A ketogén tápszert abbahagytuk, szerintem attól besokallt és nem hajlandó enni. Ilyen van? passz :S

Biztos hogy nem fáj a szája. Nem húzza el magát, ebédet pl szívesen ette. Kb 3-4 napja nem hajlandó rendesen enni. Ha a foga lenne akkor egyik étkezés sem menne. Nem tudom mi a baj. Oké, hogy az ember nem eszik minden nap  ugyanúgy, de hogy több napja nem akar enni, az nem oké.

Lehet, hogy sok a 4 étkezés? De délután csak gyümölcsöt kap. Háááát én teljesen kész vagyok.

Nincsenek megjegyzések: