2011. szeptember 13.

Egyszerűen nem akar enni. Felkel, ébren van, nyammog, korog a poci de nem eszik. A kaja finom, az nem lehet a baj, nem is fintorog csak úgy csinál mint aki elaludt. Fogalmam sincs mit csináljak. Azt hiszem csődöt mondtam, már nekem enni sem eszik :(

14 körül rájött, hogy Ő bizony baromira éhes. Korgott a pocak, volt sírás ezerrel és persze a fogösszeérős izé is. Nagyon azon vagyok, hogy ez az új jelenség, ami annyira nem is új a pocakból ered. Ilyeneket csinált már régebben is, csak akkor nem voltak fogai és nem tudta csikorgatni azokat. Nem akarom persze elkiabálni, de jó lenne csak valami kommunikáció lenne ez és nem roham.

A kaján változtatni kell. A vacsikat már nem eszi meg, sem a pudingot, sem a grízt, semmi ilyet nem hajlandó megenni. Elkezdni enni ezerrel este az üvegből és ahogy rájön hogy ez megint hasonló akkor nem eszi tovább. Persze így nincs átaludt éjszaka, reggel meg már nagyon korog a bendő. Ma visszaadom neki a régi jól bevált folyékony tejpépet, holnap meg megyek a DM-be és veszek ilyen vackokat neki. Ha azokat megeszi akkor egye azt, mindegy csak egyen :)
Inni hála iszik, de csak vizet.
Érdekes, mert amit veszek tejpépeket azokat megeszi. Amit én csinálok azt nem. Vagyis most már nem eszi meg. Este kiderül, hogy a folyékony lötyit megeszi-e és ha igen akkor veszek holnap. Biztos tele van a töke szegénynek a ketós ízzel, meg a grízzel is. Max lesz vacsira főzelék, ha azt szívesen megeszi. Kész vagyok a kajázással is :S

Szájápolással vagyok bajban, mint mindennel. Nem penészes a szája, csak én szeretném neki jobban tisztítani, hátha zavarja a nyelvét a lerakodott szennyeződés. A fogkrémet lecserélem, mert olyat használtunk amiben van fluor (alig egy csepp került a fogkefére), de a védőnő azt tanácsolta hogy vegyek olyat ami pl DM-ben is van és nincs benne semmi olyan ami később bajt okozhat és nyugodtan lenyelheti.
Öblögető viszont nincs olyan amit lenyelhetne, meg hát az öblögető az öblögető. Elég ha vízzel kimosom neki esténként is, vagy elég ha reggelente mossuk a fogat?

Csak én vagyok ilyen szerencsétlen?

Nincsenek megjegyzések: