2012. június 5.

Vegyesen mindent :)

Péntek:
Van egy lovasterápia Fóton, oda akarom vinni Fefét, csak a neurológus akinek a vizsgálta kell előtte nem ér rá. Júniusra nem tudnak már időpontot adni, a nyáron meg még nem tudják hogy fog-e dolgozni. 2 hét múlva kell telefonálnom. Ahogy olvastam ez a terápia ugyanazok akik a gyereknapon elküldtek mert Fefe még csak 2,5 éves. A környékünkön más nem találtam, órákat utazni meg nem akarok vele állandóan.

Fefe ismét 2 napja rohammentes, így minden jobb.

Szombat:
Valami nagyon piszkálja. Szombaton kimentünk sétálni, és a papát úgy kellett hívni, hogy jöjjön értünk azonnal kocsival mert a gyerek majdnem megfulladt, iszonyat köhögés jött rá. vasárnap is fulladt ahogy kivittem, zörgött veszettül. Kedden megnézi a doki, remélem semmi komoly.

Hétfő:
Ma is jó napunk volt, bár reggelt bejött egy béka és mivel egyedül voltam Fefével itthon így nekem kellett kitessékelnem. Elé betettem a nagy kockás látásfejlesztő táblát, mögé meg a kisebbeket, de semmi reakciója nem volt. Hős voltam és kiraktam a kezemben :S
Nem, nem csókoltam meg :)
Fefe jó nagyon aludt ebéd után, jól ki is fáradt mert délelőtt jól megtornáztattam, sokat kúsztunk, és hogy most ennek hatására nem tudom, de ahogy felkelt akartam neki inni meg enni adni, de nyomta ki magát és gondoltam akkor menj ha akarsz :) Leraktam a hasára és ezerrel elkezdte a lábait taposni, majd kúszni. Annyira , de annyira akarta, olyan ügyes volt :)
JUPPIJÉÉÉÉÉ :D
Suit jövőhéten tuti nagyon jó lesz nekünk is :)

Reggeli vérvétel nem volt egyszerű.
A Foodtest-es vérvételt kellett lerendezni itthon. Gondoltam, minek vigyem el ezért olyan messze, majd én megszúrom. Ha ha na ja.
Küldtek 2 tűt, mind a kettő egyszer használatos.
Én nem vagyok "szőke nő" (bocsi), de a vérvételi csőnek nem vettem le a tetejét így az a 3 csepp vére is kárba veszett :S (2 kupak volt :D )
Tű nincs több :(
Hívom a gyömrői labort, hogy bajban vagyok, mondja hogy persze menjek át és adnak steril tűt. Nagypapa elment a tűkért, de olyan hatalmas tűket kapott, hogy azzal én meg nem szúrom a picike ujját.
Oké, akkor irány a patika, mert a futár is meg lett rendelve, kell a vére a gyermeknek :)
na ott adtak olyan tűt amivel meg lehet szúrni így lett elég vér a vizsgálathoz. Nem volt egyszerű, de megoldottuk :)

Kedd:
Asztma:
Ma voltunk dokinál a hörgés miatt. Fefe már több hete veszettül hörög és szombaton úgy kellett "kimenekíteni" a vidéki levegőről mert majdnem megfulladt a köhögésbe.
A doki szerint asztmás.
A refluxra akarta az elején fogni, mert hogy sokat fekszik, de mondtam neki, hogy a gyerek annyit fekszik amennyit az alváshoz muszáj neki, de az is döntött ágyban. (miért hiszi minden orvos, hogy a gyerek egész nap fekszik és semmi nincs vele csinálva?)
na mindegy, most 3 napi napi 3x kell Ventolint adni és a körzetihez le kell vinni. Sok értelmét nem látom a körzetinek, de leviszem hozzá. A Suit után meg visszamegyünk a Bokor utcába és megnézi a doki megint. A jövő héten kellene visszamenni, de a recepciós hölgy kedvesen kijelentette hogy vannak 8-ra már beírva és igazából szarik rá, hogy a gyerekemnek időpontra kell mennie tornázni. Na mindegy, vannak még hála kedves emberek :) megnyugodtam :)
Ma én úgy vettem észre, hogy a Ventolintól még jobban hörög, de egy esélyt adunk ennek is.
Azért este ismét berakom neki a jó kis füves párologtatást, attól nem hörög. Érdekes, de tényleg így van.

Nincsenek megjegyzések: