2012. június 16.

Hétvégi próbálkozás

volt délelőtt a torna ügyében. A forgás oldalra és hasra jól megy, oldalról már húzogatja magát hasra, de a felülésnél sírva fakadt :( Lehet fáj neki a nyaka nagyon, pedig én próbálom óvatosan húzni, de ezek szerint még béna vagyok hozzá. Mondjuk megbeszéltem Fefével, hogy jó lenne segítenie, nagyon szeretném ha így apránként haladnánk mozgás fejlődésében.

Ami még jó kis fejtörést okoz, az az evés. Én nagyon azon agyalok, hogy Fefe nem tud enni. Úgy gondolom, hogy nem nagyon tudja a kicsit sűrűbb dolgokat megrágni és lenyelni. Hogy ez a rágás tanításával, a száj masszírozásával jobb lesz-e nagyon remélem. Hétfőn azért keresek neki egy evésterápiát és megtanulunk rendesen enni. Érdekes mert sokszor meg simán megeszi szó nélkül a darabosabb kaját is. Lusta lenne vagy nagyon válogatós? Passz :S Éhesnek tuti éhes mert ha feladom a kanalazást és átteszem cumisüvegbe azt fogja és húzza befelé vigyorogva. Kicsit kiborít ezzel a nem evéssel, főleg hogy vékonyabb lett és szerintem gyengécske kicsit, vagy csak lusta. Passz.

Diétával kapcsolatban írtam egy dietetikusnak, de Ő még nem válaszolt.
A Heim Pálos dietetikus azt írta, hogy a dokival kéne először beszélnem és együtt tudjuk kitalálni mennyire szigorú diéta kell Fefének.
Hívtam a gasztroenterológust is, csütörtökön megyek be hozzá az eredménnyel. Nagyon kíváncsi vagyok, hogy elfogadja-e ezt a leletet. (szerintem nem, nem nagyon vevő az ilyenekre)

Nincsenek megjegyzések: