2012. június 30.

Nesze neked naptár

Még jó, hogy van egy naptáram és mindig mindent beleírok (mikor, hova, minek).
Épp azon gondolkoztam tegnap reggel, hogy valamikor mostanában kéne menni ortopédiára, így megnéztek a naptáramat :) nem volt sehova beírva. Na akkor megkerestem a beutalót, de persze arra nem írtam rá. Visszanéztem itt a naplómban, és ajajaaaajjj májusban kellett volna menni :( Na hívtam a klinikát, hogy bocsi nem tudom hova írtam az időpontot, és elfelejtettünk elmenni, így kérnék másikat ha lehet. Oké, persze, mondja a hölgy hogy tegnapra is be volt írva a gyerek 10-re, na mondom az nem lehet mert tagnap 10-re az endokrinológián kellett lennünk és ott is voltunk, mondja hogy "ja tényleg" :) Na mindegy, novemberre kaptunk új időpontot. Még jó, hogy nem sürgős.

Hétfőn nefrológia, kedden pulmonológia, szerdán csontkovács, pénteken úszás. A következő hét is tele van :S és még egy fejlesztő tornát valamikorra be kéne iktatni, ez egy számunkra új dolog, ha kipróbáltuk bővebben írok majd róla.

Nincsenek megjegyzések: