2012. június 10.

Szombat:
Voltunk ma Évánál kezelésen. Hazaértünk és letettem a hasára, ott aludt kb 5 percet. Ebéd után, ami tartott vagy 1 órán keresztül, elvitte Mama lefeküdni, majd mentem én is mert majdnem leestem a lábamról. Persze Fefének van egy radarja és ilyenkor Ő nem alszik ám :)
Na, gondoltam hogy akkor rugós hintázzunk. Beleteszem, és ahogy a Mama mondta neki, hogy gyere, a kis Manókám meg úgy akarta, de úgy ment volna :) nagyon helyes volt.
Majd mondja Mama, hogy elfáradt a gyerek és vegyük le. Mondom oké, de alig volt benne. Ahogy levettük és Mama beleültette az ölébe, Fefe elkezdett először mosolyogni majd szabályosan kacagni. Van ott ész kérem szépen :)
Persze megint a kacagás végére érkeztem meg a kamerával, de egy kis mosolyt így is sikerült megörökítenem.


Éjszaka borzalmas volt. Fefe is sokat szenvedett és én is csak forgolódtam :S

Nincsenek megjegyzések: