2012. június 7.

Tegnap elvittük anyuval Fefét egy másik dokihoz, mert kedden éjjel majdnem megfulladt úgy köhögött, hörgött. Megmondom őszintén, hogy nem tetszett ahogy a doki kedden "foglalkozott" a gyerekkel. Ő nagyon azt hajtogatta, hogy Ő itt csak részmunkaidős, de van magánrendelése..... (Na köszi, akkor ha nem oda járunk, nem is foglalkozik a gyerekkel?) na mindegy, ezt is letudtuk.

Szóval reggel hívtam a pulmonológiát (ajánlották a dokit) és mondták, hogy menjünk azonnal be és megnézik. A fül-orr-gégészeten is megnézték, semmi gyulladás, hála.
Pulmonológián a doki is megnézte és itt látszott, hogy elgondolkozott hogy akkor most mit is csináljunk, mert már 1 hónapja taknyos, hörög, köhög.
Kapott antibiotikumot a náthára, inhalálós oldatot meg rendelt neki hozzá gépet is. Írt fel neki kúpot, ha fulladna nagyon.
Letiltotta a gyógyfüvekről amíg náthás, majd szépen próbálgatjuk megint, lehet az is irritálta.
Tegnap már jobban volt. Ma sem hörög úgy, csak a hörgőtágítótól köhögősebb kicsit, de így legalább felszakad a trutyi neki.

A doki mondta, hogy szerezzek egy beutalót a háziorvostól ha megyünk majd kontrollra, mert hogy az utóbbi napokban sok helyen voltunk és ezzel a gonddal már vizsgálták és hogy neki ebből kára ne legyen, meg oep, meg mittudoménmi. Na itt azonnal felhúztam magam és mondtam, hogy igen, sok helyre vittem és viszem addig míg nem találok olyan orvost aki normálisan tudna vele bánni, és végre kitalálná mi baja van. Mondtam neki, hogy nem igazán van olyan hely ahol az ilyen gyerekekkel is normálisan foglalkoznak.
Láttam, hogy észrevette, hogy hülyeséget beszél és nem kellett volna így mondania.
A mindenit már neki.

És akkor egy esti fürdős kép:

Nincsenek megjegyzések: