2012. június 18.

Vasárnap:
Reggeli 7,30 körül Papa átjött a gyerekért és átvitte magukhoz hagy aludjak még egy kicsit mert hallották hogy elég régóta szenved :)
9-kor készült a kép amikor is a papa még mindig ölelve aludt a gyerekkel, a második kép már 9,30-kor készült amikor Fefe még mindig édesen aludt. Édes gyerek, csak a saját ágyában nem hajlandó ilyen sokáig kinyúlni :)




Hétfő:
Egészségügy:

A körzeti orvosnál volt ma anyum, hogy recepteket kérjen meg igazolást a védendő fogyasztóhoz. A doki elmondta, hogy Ő bármilyen papírt aláír és ilyenekben bármikor segít, de nem tud a gyerekkel mit kezdeni. Oké, ezt már első találkozásnál is észrevettem.

Védőnő: hívott ma a maglódi védőnő, hogy megkapták Fefe kartonját, és hogy akkor itt élünk? Mondom igen. Mondja nekem, hogy a gyerek mindjárt 3 és miért nincs írva, hogy hova megy óvodába, nem megy? Mondtam neki, hogy menne ha egészséges lenne, de miután egy újraélesztett oxigénhiányos gyermekről van szó aki ráadásul még epilepsziás is, önálló mozgása mondjuk 0, na ezért nincs beírva neki az óvoda, de keresek ahova tudnám vinni. Mondja nekem, hogy ezt még nem olvasta, bocsánat. Mondom neki, hogy semmi baj, de akkor mit olvasott el? csak a címet meg a telefonszámot? na mindegy, mondom neki hogy keresnék óvodát ahova tudnám vinni. Még mondanám tovább, de közbeszól, hogy "be akarja adni?". Mondtam neki ha vágna a szavamba akkor elmondanám, hogy nem akarom én sehova beadni, csak egy olyan óvodát keresnék ahol lehetne heti 1-2 alkalommal a gyerekek miatt és a korai fejlesztése miatt. Ja, mondja a védőnő. Húúúú, ezen kivagyok. Úgy tekintenek erre a gyerekre mintha valami földönkívüli lenne. Ha nem tudnak vele mit kezdeni, akkor hagyjanak minket békén és mondják meg, hogy ehhez sem értenek és kész. Most tényleg ideges lettem, mert az ember egy sérült gyerekkel igazán el is áshatja magát, mindenki csak ellene van.

Amúgy jól vagyunk, Fefe kicsit nehezen viseli ezt a meleget, de ki az aki most nincs megviselve?
Eszik és hála iszik eleget, ez most a legfontosabb. A tornákkal jól állunk, a medencézést egyenlőre messziről elkerülné :) de nem adom fel. Nem az anyja fia az tuti :D sem víz, sem gyümölcs és még pörgős élet sem jellemzi :)

Nincsenek megjegyzések: