2011. április 24.

Sok minden történ, de most nem részletezem. A lényeg, hogy Fefe végre meggyógyult a náthából.

A neurológus véleménye az volt, hogy ezek a megfeszülések bizony epilepsziás rohamok. Én kérdeztem, hogy nem-e lehet az a baj hogy jön a foga, feszült és ez okoz neki rohamot, vagy hogy Ő így fejezi kis a baját de szerinte ilyen nincs. pedig ilyen van, és 100% hogy Fefének ez okoz rohamot, Ő így fejezi ki a bánatát. Most a terv az, hogy kicsit emeltünk a gyógyszerén, de nem annyit amennyit a doki mondott, hisz nem célom bealtatni a gyereket. Amit most változtatok az az, hogy napi minimum 10x átdörzsölöm az ínyét. Nem kell erősen és ott ahol kibújik a foga, tehát alul. Ha éppen akkor fáj neki akkor pihi, ezzel fellazítom a feszes ínyét. Vettem neki tegnap másfajta Magnézium-Kalcium-Cvitamin keveréket és ezt kapja pluszba. A lazító tornát az izmaira és próbálom többet mozgásra bírni, nem mintha egész nap nem azt csinálnánk :S Most anyuéknál van Fefe, de persze anyu is ugyan úgy csinálja vele amit kell, így ma talán kevesebb roham volt és mosolygósan ébredt fel. kenjük megint az ínyét legalább éjszakára.
Kedden kell hívni a dokit hogy mi ujság. Nagyon remélem, hogy ez a jó kis tervem bejön, és ezzel megszüntetjük a rohamokat.
Örülök nagyon, mert ezt a történetet hogy Fefének milyen rohamai vannak, meg hogy fogzik stb elmeséltem a csoportnak és ott egy kedves anyuka írta hogy bizony náluk is ugyan ilyen helyzet volt és Ő ezt csinálta a gyerkőccel. Így most a romjaimból feltámadva új erőt kaptam és csinálom így neki.
Egyszerűen az orvosokat nem értem. miért nincs egy olyan orvos aki hallgat a szülőre, aki MEGHALLGATJA mit mond az az idióta aki a gyerekkel van minden pillanatban. Miért jó az ha gyógyszerezzük a gyereket? Miért kell bekábítani? Egy olyan orvossal nem találkoztam aki elismerné, hogy a fájdalom okozza a rohamokat. Valószínű nem is fogok soha ilyen orvossal találkozni. Egyszerűen nem értem. Na mindegy, majd mi megmutatjuk hogy egyszerűen a fájdalmat kell megszüntetni és nem lesznek rohamok.
Egy egészséges gyerek, vagy nem is kell hogy egészséges legyen csak használja a kezét ahogy azt kell, neki ez nem okoz akkora gondot mert szépen a szájába veszi akár csak a kezét és rágcsál, magának szünteti a fájdalmat, de Fefe nem ezt csinálja. Ő görcsöt produkál, valószínű ez maradt meg a kis buksiban. Régen feszítette magát, most görcsöl.
Tegnap apum szülinapját ünnepeltük, sütögettünk és a többiek hangosak voltak ami nem tetszett neki és görccsel jelezte hogy neki elég volt. Ez a kommunikáció, válasz mindenre.
Így most hajrá dörzsölés, lazítás, és boldoggá tevés :)

Nincsenek megjegyzések: