2011. április 30.

Hetünk

Hosszú volt ez a hét is. Fefe nagyiéknál, mi meg kipihenjük a zsúfolt hétköznapokat. Nagyon jó, hogy anyuékhoz lehet vinni Fefét, imádják Őt és tudnak is vele bánni hála. Ismerik a görcsit, tudják hogy mikor melyik az ami nyugtatós már mert esetleg belemelegedett, mi az ami csak ideg. Fefe is jól érzi magát anyuéknál, és ez a legfontosabb. Hogy honnan  tudom, hogy jól érzi magát? Mosolyog, eszik, kipihent vasárnap estére. Anyuék úgy foglalkoznak vele mint egy "normál" gyerekkel. Én is persze, csak nekem "feladat" van vele, nekik meg csak öröm.
Na mindegy a lényeg, hogy ilyenkor hétvégén kipihenjük egymást a gyerekkel :D

Ma vettem a fogára Dologélt, ez növényi cucc így nem lehet mellékhatása. A Dentinox a lidokain miatt lett volna jó, de az epit bántja, így azt hagyjuk, nem kísérletezünk. Kibújt a 7. fog széle, jobb felső őrlő (ha jól tudom melyik melyik), na van még vagy 4-5 bedurranva azzal is szenvedünk majd. Ami furi, hogy ezekkel most nem nyáladzik, lehet azért fáj talán jobban? Mondjuk nem hiszem, csak megfigyeltem. Az elsőkkel hihetetlen nyálba úszott, az előkéket nem győztük cserélni, most meg semmi. Na mindegy, biztos nincs jelentősége.
Ja ige, na az úton bekentem neki az ínyét és a fogkefével kicsit rá is segítettem, na azt a mosolyt és megkönnyebbülést az arcán. Én hülye vehettem volna előbb is, de most már mindegy. A hét elején a fogkefézés bejött, de úgy vettem észre hogy már nem volt elég. A görcsöt azonnal szüntette, meg rágcsálta és nyitotta rá a száját, de már kevés volt, vagy unalmas. Mindegy, most jó.
Azért a Cataflam cseppet nem vetjük el, az is nagyon hasznos készítmény, és nem piszkálja Fefe epijét hála.

Szemüvege már 3 hete készül, melyre 1,5-2 hetet mondtak. Kiderült, hogy még a keret nem érkezett meg az országba, állítólag már bármelyik nap befuthat. Mondtam hogy jó lenne, mert nem viccből rendeltük. Na mindegy, tuti kedvezményt csikarok így ki. Még a nagykernek sincs, milyen nagyker? Több színben létezik, de 1 sincs, csak piros. Már azon vagyok ha jövőhét közepéig nem jön be, akkor jó a piros. Ha máshova elviszem akkor ott is kb 7-10 munkanap, így nem vagyok előrébb. Idegesít, mert tuti lát már Fefe, és nagyon kéne a segítség. A figyelem és az értelem fejlesztésére megyek most rá, ahhoz meg mondjuk jó lenne ha többet látna. Mozgásra ott a Dévény, meg amit én tornáztatom kicsike, a figyelem kéne nagyon. Megoldjuk ezt is :D

Evés: már áttértünk a napi 3x-i étkezésre. Most vagy a foga miatt nem akart enni, vagy semmi nem ízlett neki. Ma is az ebéd kb 3-4 kiskanál :S anyuéknál viszont hála evett paradicsomlevest. Ízes és finom kajákat csináltam neki, egyszerűen nem evett. Mondjuk ezt szerdán és csütörtökön volt, akkor van torna. Elfáradt?
Most kipróbáljuk, hogy a heti 3 Dévényt lecsökkentjük heti 2-re. Szerintem sok neki ez így. Megy majd az úszás remélhetőleg már jövőhét pénteken és az így tök elég.

Alvás: azt hiszem nem alszik többet Fefe mint bármelyik másik gyerek, csak Ő ezt nappal teszi. Valamiért felkel olyan hajnali 1 körül, jó esetben 2 körül le lehet rakni, mert sír így felkelek hozzá megvigasztalni, meg hátha szomjas vagy éhes, vagy most a foga. Mondjuk mindig is felkelt éjjel így ez nem új. Ami a lényeg, hogy valahogy az éjszakákat kéne végigaludni és akkor nappal ébren lenne. Volt már egy jobb korszaka, mikor alig ébredt éjjel na akkor nappal ébren volt. Sok ingert kap? Vagy miért kel éjjel? Aztán kel még olyan 5-6 körül, reggelit meg valahogy 8-9 körül tudok beletuszkolni, persze így a délelőttöt tuti átalussza. Nesze neked délelőtti torna, fejlesztés vagy bármi. Valakinek ötlet, hogy hogyan aludjuk át az éjszakát? Altató nem jó, mert attól nappal még jobban ki van ütve. Ne hagyjam elaludni nappal? Akkor görcsöl, nyűglődik, ez sem jó. Mit tegyek vele?

Dátumot, nem tudom variálni, hogy mikor írok. Most hajnap 1,37 van, és nem tudom aludni. Megszoktam valahogy hogy kelek éjjel, persze így én is kómás vagyok nappal :) na megyek, vízszintbe teszem magam.

Ja kimaradt: tegnap este olyan 7,30 körül mondom felhívom a neurológust, hogy Fefe 1körül evett utoljára, mit tegyek vele, de kinyomta a telefont. Gondolhatja, hogy nem a hogyléte felől érdeklődtem volna. Na mindegy 8 körül evett így nem kellett kórházba menni, már készülődtem mert azért a kiszáradás nem vicc.
Az Etopró gyógyszerét felemeltük úgy ahogy a doki mondta, a Sabrilt meg szépen elvesszük mert a kettő sok neki és a Sabriltól nem láttam, javulást. Most majd kiderül, hogy milyen lesz így. Anyu azt mondta, hogy este mosolygós volt és éberebb, így lehet ezt kell tenni. Kb hétfőre vesszük el teljesen, és szerintem 1 hét mire kiderül hogy jól tettük-e. ? A neurológus szerint kis mennyiséget szed belőle csak, de akkor meg minek? Nem kell tovább tompítani. Csak az a baj, hogy nem tudom mit miért csinál. A görcs vagy mi ez, valamiféle kommunikáció nála, mindenre így reagál. Ha nagyon éhes, ha büfis, ha pukis, ha fúj a szél, ha nem, szóval mindenre ami zavarja. Én beszélgetek vele hogy nem így kell kommunikálni, meg hogy elég volt ezekből a szarokból, és figyel rám meg mintha meg is értené, csak gondolom idő mire kinövi vagy átalakul talán beszéddé. Mert beszélgetünk is, én magyarázok, Ő meg válaszol. Komolyan mondom ha nem lenne ez a fránya epi már tökre előrébb lennénk. A franc essen belé. Na mindegy, végső esetben Ketogén diéta lesz,  amit nem szeretnék, de lehet csak az használ. Na majd meglátjuk.
Most már megyek aludni :)

Szép hétvégét mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések: