2011. április 26.

Nem értem én ezt

Nem igazán értem én ezt az egész epilepszia, agykárosodásos dolgot.
A doki szerint ránézésre ez amit Fefe csinál epilepsziás roham, íígy emeljük a gyógyszerét. Emeltem is neki, de nem annyit amennyit Ő mondott, a reggeli adagot nem emeltem fel. Most így jó, éberebb. Mosolygós mert dörzsölöm az ínyét.
Ma hívtuk a dokit, hogy hogyan is vagyunk. Kérdeztük az eeg eredményét, és itt jön az érdekesség számomra, hogy nincs benne rohamjelenség, "csak" tüskés mind a két oldal ami eddig is az volt. Itt jön az én nagy kérdésem, hogy ha ez amit csinál Fefe nem epilepsziás roham, akkor mi? Aluszékonyabb volt, most jó. Lehet hogy kellett neki ez a gyógyszeremelés, de tuti hogy a görcsök 8jelenség) 90%-a a rossz közérzetnek köszönhető. Most kap új Magnézium készítményt és az ínye is lazul, a testét is lazítom így jobb a kedve.
A tüskék szerintem úgy fognak múlni, ha jól érzi magát majd a bőrében, ha úgy fog mozogni ahogy neki tetszik és nem "ráncigáljuk" állandóan. Ez meg egyenlőre igen nagy feladat, mert hason olyan békésen kitámasztja a fejét, hogy még véletlenül sem akar haladni. Mozgásügyileg fogalmam sincs mikor jutunk előrébb. Bízom abban, hogy ha végre készen lesz a szemüveg akkor lesz miért haladjon, bár így is úgy néz ki hogy lát, legalábbis forgatja a fejét és nézelődik. Magas nekem ez az egész agy dolog. Mi mit vált ki, mi miért van. ÁÁÁ sok ez így az én okos fejemnek :)

Nincsenek megjegyzések: