2011. április 6.

Melyik fejlesztés?

Van baromi sok fejlesztési lehetőség.
Mi jelenleg Dévényre járunk heti  3x. Kb 1-2 hét múlva kezdhetjük a HRG-t. Otta Vakoda, ahova elméletileg heti 1x mennénk, de majd inkább kérek feladatokat, fejlesztési tippeket és majd járunk kontrollra. Ott van még a korai fejlesztő is akit visszamondtunk, de hívtak hogy nem-e akarunk menni mert Ők várják Fefét, így májusban visszamegyünk heti1x, majd valahogy úszás utánra összehozom.

Aztán ott vannak a lehetséges fejlesztések. Itt olyanra gondolok, mint pl a Pető. Ők mozgásra jók, a Dévényes csoportunkból is van olyan aki oda jár és jó véleménnyel vannak róla, de én még nem hiszem hogy ez kell nekünk. Hogy miért? mert Fefe látását gondolnám elsőre helyre hozni, majd ha látja hogy hova kell menni akkor elkezd Ő is haladni. Lehet én gondolom rosszul, de szerintem nekünk még korai lenne nekünk. Én jelenleg ennyi tornával bőven meg vagyok elégedve, ennyit bír biztosan. Így is vannak izomrángásai, nem akarom kikészíteni.
Vannak még mindenféle TSMT, meg nem is tudom mik, de nekünk most elég ennyi.

Kevés lenne amit jelenleg adok Fefének? nem hiszem. Vagyis remélem nem.
Rossz lennék, hogy "csak" ennyit csinálunk?

Nincsenek megjegyzések: