2012. július 2.

Nefrológia és a mai nap

Ma voltunk reggel UH-on a vese miatt, majd a dokinál is.
Az UH eredmény: echodús terület a jobb vese kp. harmadában, mely lehet a születéskori oxigénhiány, vagy régebben lezajlott gyulladás heges következménye.
Doki: később izotóp renographia elvégzése indokolt, addig azonban minden lázas állapotban antibiotikum adása előtt történjen vizeletvizsgálat tenyésztéssel.

A vizsgálat kb szeptemberben lesz, mert a mostani átszervezések majd a szabadságok miatt egyenlőre még a hely sem biztos. Minek kell állandóan ennyit szervezkedni? na mindegy, ebbe nem megyek bele :)
Volt most vizeletvizsgálat is, de nagyon szennyezett volt így lett vérvétel is melynek eredménye holnap. A doki megnézte a pisijét és mondta, hogy nincs benne baci, a kevés folyadéktól ilyen a pisije (mintha valami homokféle lenne benne). Én itatom sokat, sok gyümit is eszik, de ezek szerint ez kevés :(

Ami érdekes volt, és el kell hogy meséljem az a pisiminta:
felrakták a pisizacskót. Mondtam Fefének, hogy igyon és kéne nekem, hogy pisiljen. Ivott most jó sokat, majd leültettem a babakocsiba. Elé ültem ahogy szoktam és mondtam neki, hogy kéne pisilni. Emelete a kis kezét és meg adtam az ujjamat hagy fogja meg. Fefe fogta az ujjam, én mondtam neki hogy pisi kéne, koncentrált és nyomott, jött a pisi :) Annyira okoska, megért mindent és már csinálja amit kér az ember. Ugyanígy vagyunk a kakival is, a kajával és mondjuk mindennel. Megért mindent, csak tudjátok ..... de nem baj, a doki véleménye is az, hogy ért és sokkal több fog belőle kijönni mint más ilyen sérült gyerekkel, a foglalkozásos már most mutatják az eredményt és ezt egy olyan orvos mondja ki soha nem látta a gyereket csak orvos és ismer sok sérültet. Őszintén megmondom, hogy ennek ma nagyon örültem. ahogy figyelt koncentrált, pisilt, háááááát fantasztikus volt :)
Szóval haladunk, csak nekem ez baromi lassúnak tűnik. Én egy türelmetlen, azonnal akaró ember vagyok :)

Nincsenek megjegyzések: