2012. július 30.

HRG, Bethesda

Este ide is ideért a vihar. Volt 2 roham, de ezek csak a szokásos esti vacsora utáni lefekvéses balhék, a vihar szerintem nem kavart be, sőt nagyon jól aludtunk éjjel.
Reggel elmentünk usziba, ami már annyira tetszik neki, hogy szinte az egészet végigneveti :) Kis Muclim :) Én már annyira nem nevetek, mert a 11kg Fefénél valahogy 110kg-nak tűnik :S így az a kevés erőm ami van is kifújt a végére :S De tudjuk, a gyerek az első, lassan vagy Ő cipel engem vagy kénytelen lesz megmozdulni mert nem bírom majd megemelni a seggét :D

Bethesda: hívtam ma őket, hogy köszi a pénteki időpontot de senki nem volt ott így kérnék másikat. Az asszisztens hölgy meg sem lepődött, de csak a 4. visszakérdezésemre válaszolt hogy Ő "azt nem tudja mert csak most vette át a naptárt2. Ja persze, és véletlenül nem lepődött meg azon, hogy rossz időpontot kaptunk. Na mindegy, ennyit erről a kórházról ismét.
Valaki mondta, hogy nem szeretik, ha úgy megy az ember, hogy már tudja mit szeretne és ezek alapján ne mondjam el majd mit szeretnék. Hát én elmondtam. Nem fogok megint felesleges köröket futni, tudom hogy a náluk lévő rehab sem segít Fefének, így kimondtam amit nem "szabadott" volna, hogy engem a Suit érdekel. Szerdára kaptunk időpontot, most már csak abban reménykedem hogy ott is lesznek :)

Nincsenek megjegyzések: