2012. július 27.

Bethesda rehab

Na most vagy én vagyok a hülye vagy a kedves asszisztensnő.
Emlékszem, hoyg ebben a hónapban hívtam és kértem időpontot első vizsgálatra. A hölgy mondta, hogy 27-e 10,30, beutaló kell.
Tegnap meg is szereztem a beutalót, ma meg reggel akkor irány a vizsgálat.
Fefe már az odafelé úton rohamot kapott, melege volt.
Bejelentkezek, de már az ajtóban mondta a recepciós, hogy üljek le mert az előttem lévő hosszú időbe fog telni. Nézek rá nagy szemekkel, hogy ugye most viccel velem, mi tarthat hosszú ideig egy felvételnél?? na mindegy, hála azt nem tudtam meg mert valami irat nem volt apukánál így én jöhettem előtte.
A nő iszonyat hangon közli, hogy nincs doktornő, hát Ő szabin van és különben is Debrecenben van.
Na több se kellett nekem sem, közöltem vele hogy márpedig nekünk mára van időpontunk, kerítsen elő valakit aki tudja is a dolgát. na kiderült, hogy a doki szabin van, az asszisztens meg aki az időpontot adta, na Ő sincs csak hétfőn lesz, és senki nem lát bele a naptárba.
Azt hittem az idegtől felrobbanok. Hogy lehet időpontot adni úgy, hogy szabin lesz a doki?
Ha pedig másik hónapra írt volna be akkor meg miért nem közölte ezt velem?
Persze Fefe hazafelé is rohamot kapott, a kocsiban felforrt az agya.
Hiába kapcsoltuk be a klímát, valamiért semmit nem hűt hátrafelé. Az ablakot leengedtük, de mivel azért huzatba ne tegyem, így nála a hőmérséklet az ablak mellett elég szar. Van az ablakon napszűrő, de szerintem szart sem ér, most anyu varr neki az ablakra valami ellenzőt, hátha az segít.

Hétfőn ha elérem a csajt, tuti nem köszöni meg amit kap majd tőlem. 

Nincsenek megjegyzések: