2012. május 5.

Torokgyulladás


Nálunk valami nyavalyát tuti benyelt Fefe mert volt pár nap hasmenés, most kicsit taknyosabb az orra és este sikerült úgy felmelegíteni hogy 40C-ra. Mivel én is megijedtem így Ő is, jött egy roham amire azonnal bedugtam a fürdőbe, valószínű erre megijedt és belekezdtünk a hosszabb rohamba így azonnal diazepam, persze itt már mindegy volt mert én is feszült lettem hogy 1,5 hónap után roham lett.
Délelőtt levittem az ügyeletre, torokgyulladás. Na fasza :S

Kapott antibiotikumot, pro-kydet meg egy port ami az ionokat pótolja amit a hasmenés kiölt.
Szegénykémnek nagyon fáj a torka, enni alig eszik valamit, amitől persze olyan gyenge hogy csuda :(
Hogy ebből hogyan lesz terápiás hét?

A másik, hogy a suitra össze kell kapjam a 600eurós összeget, amit persze csak utólag fizet az alapítvány. Ezt nem is nagyon értem, hiszen az lenne a lényeg hogy az ember időben kifizesse. Na mindegy, valahogy csak sikerül összekaparni :(

Nincsenek megjegyzések: