2012. május 10.

Rehab


Megyünk ma haza.
A hétfői napja Fefének kicsit kábán kelt, a hétvégének tudható be szerintem mert ugye volt a kiugró láz amire görcs jött így Diazepam, torokgyulladást diagnosztizáltak nála, kapott rá antibiotikumot így azért megpróbáltunk elindulni vele hétfőn. Voltak kicsi tornák, az lején ismerkedős időszakkal. Rátettük a Bemmer matracra, ez egy mágneses matrac. Hajnalban úgy kellett az ágy végébe visszahúzni mindig mert lökte magát előre, gondoltam hogy de jó volt ez neki. Kedden már erősebb volt, jobban tudtak vele tornázni, megint volt egy mágneses kezelés. Kedden már tudtam, hogy ez a 3. napja, hogy nem volt széklet, ami otthon nagyon szépen rendeződött. Kedden éjjel jöttek a rohamok, kapott glicerines kúpot amitől ez is megoldódott. reggel viszont újra jöttek a rohamok, rohantam vele a dokihoz, Diazepam lett belőle. Szerdán már nem volt mágneses matrac, gondoltuk lehet ez is a baj, de tudtam, hogy fáj valamije, adtam neki fájdalomcsillapítót. Egész délután sok kicsi megrángása volt, volt hogy belement 1-1 kisebb rohamba is, de ennyivel vége volt mindennek. Estefelé mikor én tornáztattam szelelt is rendesen. Este adtam neki vacsi után Viburcol  kúpot meg be is kentem az ínyét, hátha a foga fáj. Hajnali 4-ig nyugodtan aludt, amikor megint belekezdett a rohamozásba. A nővérke segítségével kiderítettük, hogy a hasa a baj. Simogattuk, sétáltunk vele, szépen lassan mindig megnyugodott, de a rohamok mindig visszatértek így kapott egy fél tubus nyugtatót. Nem tudom mi lehet a baj, de megyünk ma haza.
Szerintem minden együtt nem jó neki. A torna még nagyon semmilyen, lehet ez az ismerkedős fázis ilyen, de ez így nagyon kevés neki. Ha ki kell ütnöm nyugtatóval, akkor én sem tudom úgy tornáztatni, mert ha nincs magánál teljesen, akkor sokra nem megyek ha csak én mozgatom. Lehet az idő, a hely, a mittudoménmi. Szóval megyünk ma haza és meglátjuk mi lesz otthon. Ha otthon jól lesz akkor csak bejárósak leszünk, de azt sem minden nap, mert nem lehet minden nap behurcolni, de ez is meg fogjuk ma beszélni a dokival. :(

Nincsenek megjegyzések: