2012. május 16.

Budai és vese


Ma voltunk a Budai rehabon ismét. Nem nekünk való, Fefe nem bírja ha sikongatnak mellette. Soha egyik tornán sem volt rohama, itt lett.  Megbeszéltem utána a dokival, hogy ez nekünk kevés. Fefének nem elég ha kicsit megmasszírozzák (simogatják) és valami tornafélén megint semmit nem csinálnak. A doki kedves volt és lehetett vele őszintén beszélni, hogy akkor majd én elkapom ismét és meghajtom ahogy eddig. Azt hittem ezt a feladatot „át tudom adni” másnak és szakember fogja tornáztatni, fejleszteni, de rá kell jönnöm hogy csak akkor haladunk ha én nyúzom Őt.
Ma még a nagy tornából felmentése van mert egész délelőtt rohangáltunk, de a délutáni mókák már mehetnek. Délután nem akarok hajtani tornákkal mert csak egy gyerekről van szó akinek azért élveznie is kéne az életet, így du csak látást fejlesztünk, beszédet tanuljuk, mondókázunk, játszunk, hintázunk meg éppen mikor mihez van kedve. A délelőtti nagy tornáknak pedig újra belekezdünk. Eddig is ezzel haladt és ezután is ezzel fog.
A régi Dévényes tornásznál ma kisírtam, hogy legalább heti 1x kezelje meg. Nem akarta elvállalni hiszen volt másik Dévényese, de mondtam hogy azzal sokra nem haladtunk és inkább utazunk 1-1,5 órát minthogy semmit ne csináljunk vele. Belement :) nem tudott nem-et mondani :)

Vese: ma voltunk a nefrológián is. A doki véleménye az, hogy Fefe születésénél elszenvedett oxigénhiány károsította a vesét is, amink egy része elhalt. A jobb veséről van szó. Lett vizeletvizsgálat,  eredményét még nem tudom. Következő uh 2 múlva újabb uh lesz és ha nem változik semmi akkor tovább kell vizsgálni.

Nincsenek megjegyzések: