2012. május 28.

Napjaink vegyesen

Szombaton volt egy szülői találkozó a Borsóban. Elfogadta és el is jött Dr. Halász Péter, epilepszia kutató. Beszélgettünk, mondott érdekes dolgokat, de ami nekem nem tetszett, hogy Ő is elhatárolódik a szülői tapasztalatoktól. Valahogy a dokik meg sem hallgatják a szülőt, Ők nagyon az irodalom szerint mennek és nem foglalkoznak azzal, hogy mik a szülők észrevételei.
A doki szerint is fontos az MR vizsgálat, nekünk kb 2-3 hét múlva lesz megcsinálva, várjuk az időpontunkat. Utána elviszem az eredményt a professzor Úrnak, megbeszéltem vele hogy megnézi és véleményezi.
Szerinte egy gyógyszer ha nem hat akkor el kell hagyni, és ez 2-3 hét alatt kiderül, amivel persze egyet is értek, hiszen minek szedje valaki ha nem használ, vagy még több rohamot generál. Szerinte egy gyógyszer nem okozhat gondot, amivel én nagyon nem értek egyet. Ha kap valaki egy epilepszia elleni szert és nem jó neki, az okozhat több rohamot (árt a szer), károsítja a vesét és a májat (tehát árt), az erek véroxigén-ellátottsága nem megfelelő így az agy sem kap elég oxigént (tehát árt). Ha nem hat egy gyógyszer kb 3 hét alatt akkor azonnal abba kell hagyni, ez az én véleményem. Nem kell még egy meg még egy szert beállítani, hiszen ha valami nem jó akkor nem jó és kész.
Mivel Fefének megint megszűntek a rohamai sokkal jobban tud figyelni, ébrenléte jó, kommunikál, ereje is kezd visszajönni. Ha még így marad rohammentesen akkor el lehet elkezdeni az Etopro csökkentését, persze folyamatos eeg vizsgálat mellett.


Vasárnap voltunk kint a Városligetben gyereknapon. Igazából kíváncsi voltam, hogy mit szól a sok gyerekhez, hangzavarhoz. Az úton is figyelt végig, és amikor megérkeztünk és kiszálltunk nagyon érdeklődő volt és figyelmes, semmi baja nem volt a tömegtől. A lovaknál volt érdekes ami történt, mert kíváncsiságból a lóhoz vittem Fefét. A ló is azonnal felfigyelt a gyerekre és Fefe is elkezdett neki magyarázni valamit. Érdekes volt és furcsa, ezt még nem tudom hova tenni. Valami érdekes kapcsolat van az állatok és Fefe között. A maglódi kutya el nem mozdul a gyerek mellől ha kiviszem, ha meg ott volt egy rohamnál teljesen meg volt zavarodva, pánikba esett a kutya hogy mi van a gyerekkel. A macska mindig jön mikor tornáztatom, állandóan megmentő seregként közénk telepszik és hízeleg a gyereknek. A régi cica aki most Monostoron van pedig előre jelezte ha a gyereknek rohama közeledett. Érdekes és kicsit furcsa, ezért most az állatkertet tűztem ki következő nagyobb kirándulásnak. Meglátjuk :)


Ma meg elmentünk az uszodába. Kipróbáltuk az új úszóguminkat ami nagyon jó lesz majd, de most az uszodába is hideg volt és a víz sem volt éppen csak langyos így nem akartam, hogy a háta kint legyen és megfázzon. Nagyon ügyes volt és figyelmes. A tesóm úsztatta, na Ő még nem annyira ügyes ebben így Fefe 2x is belenyelt a vízbe, na attól kezdve emelte ki a fejét a vízből :D Mivel én picike vagyok így rá tudott állni a lábamra úgy hogy azért ellepte a víz, így rugóztam vele, Ő meg szépen állt a lábán és kapaszkodott, figyelt :) valami jó dolgon megyünk keresztül, ez már biztos.


Elkezdtük ma a Doman terápiának a beszédprogramját. Első körben az IGEN és a NEM közül kell választani. Elmagyaráztam neki reggel ezt a táblát, és azt hiszem fog ez menni nekünk. Volt aminél szóban válaszolt, de volt hogy mozgatta a kezét, persze olyan is hogy semmit nem csinált, de ez ma csak egy kis próba volt. Ha felkel akkor megint kérdezek majd és megvárom míg válaszol, ha kell akkor 20 percet várok, türelmes leszek.


Holnap megyünk Dévény tornára, már január óta nem voltunk, kíváncsian várom mit fog hozzá szólni. Lehet, hogy nem fog tetszeni neki, akkor majd nem megyünk többet. Azt látom Fefén, hogy ha nem erőszakkal csináltatok vele valamit akkor magától is szépen tudja és csinálja amit akarok. Pl négykézlábra húztam és tartotta magát, a lábaival meg elindult előre. Megy ez, csak  iszonyat sok türelem kell, ami most már van.
Szerda csontkovács, csütörtökön ha minden jól megy pihi és pénteken gasztroenterológia. Jó lenne elmenni pénteken HRG-re, de még ma is kicsit hörgős, majd meglátjuk milyen lesz a hét további napjai.

Nincsenek megjegyzések: