2012. május 30.

Csak hogy szó nem érje a házamat :) leírom, hogy én nem a Dévény módszer ellen vagyok, mert nagyon jó módszernek tartom, csak a mi tornászunk egy piszkosul erős kezelést csinál. Fefe hónalja véraláfutásos lett, pedig nem feszít és nincs is letapadva. A nyaka foltos lett, pedig az sem feszes már. Tudom, hogy Dévényes és Dévényes között hatalmas különbségek vannak, hiszen 3 Dévényes "fogyasztottunk". Az első aki a mostani is az elején jó volt, akkor sajnos csak a nagyon erős ingerek jutottak be Fefének, vagy mi azt hittük hogy csak azok, mindegy Őt el kellett hagynunk mert elköltöztünk és sok volt a 3 órás utazás. A második kezelése jó volt, csak Ő a sérültekhez számomra nem jól állt hozzá, így elhagytuk Őt is. A harmadik kezelésében semmit nem láttam, ennél én sokkal többet csinálok a gyerekkel, így nem mentünk. Ami tuti, erős torna nem jó Fefének.
Én nem hiszem, hogy egy olyan kezelés használva válna az én gyerekemnek ahol neki rossz, és utána is csak az izomláz és fájdalom marad. Nem, ilyen helyre nem vagyok hajlandó többet elvinni.

Ami még a tarsolyomban van: Suti 2 hét múlva. Pfaffenrot terápia, erről is jókat hallottam, megnézzük és meglátjuk. Jön a Rita és együtt kitalálunk valamit. A koraihoz is megyünk, meglátjuk Ők itt miket tudnak. Holnap lesétálunk az oviba és megtudakolom, hogy itt mik a lehetőségek.

Más téma: átkértem a gyereket az itteni dokihoz csak közelebb van. Az eddigi papírokat is átkértük a volt körzetitől, de az általában valamiért jó hosszú időbe telik, így kellett a gyógyszereihez javaslatot kérni a neurológián,és majd a gasztron is kell, amivel semmi baj nincs. Ma elmentünk a dokihoz receptekért (10 perc séta a gyerekkel). Nem a mi dokink volt, helyettesítette egy idősebb doki aki meg akarta nézni Fefét is. Oké persze, nem dugdosom én senki elől :) Látta a budais papíron, hogy az a terápia nem jött össze, erre megkérdezte hogy akkor most sehova nem jár? Miből gondolja bárki is, hogy egy fejlesztésre szoruló gyerek otthon punnyad és nincs vele foglalkozva? Komolyan mondom, legközelebb megkérdezem, hogy miért is kéne járnia bárhova is? ááááá :S

Nincsenek megjegyzések: