2011. augusztus 1.

Ketogén diéta

Nem igazán vagyok arról meggyőzve, hogy Fefének ez a diéta kell.A NES szerint gluténérzékeny, a tejet utoljára nem hozta ki. Oké, ha ez így igaz akkor nem adok neki semmi gluténos dolgot, sem tejet így ezzel megvagyunk. Használjuk az abonettet és várunk míg minden kiürül a szervezetből és meglátjuk úgy mi van a pocakkal, és így az aggyal. Amitől én nagyon félek, hogy az eddig elért dolgok abbamaradnak. Gondoljunk csak bele, hogy ha eszel egy csomó zsírt, honnan lesz erőd? Én ha zsírosat eszem akkor az eltelít és eszem ágában sincs mozogni. Fefe is tuti így lenne vele, ezért nem a 4/1es arányt fogjuk csinálni, hanem kezdem a 2/1 arányt és kb 2-3 hét alatt kiderül hogy ez jó-e. Ha eszi ezeket az ételeket és mozog tovább akkor zsírosítunk, de ha fáradtabb lenne már ettől is akkor dobom ezt a Ketogénes diétát és megyek a megérzésem után. Nekem van egy olyan érzésem, hogy amikor jóízűen eszik akkor nem bántja a pocakját semmi, de van sajnos amikor tuszkolni kell :S na az nem jó. Most próbálom akkor etetni amikor akarja, hátha ez nem terheli meg a pocakját.
Érdekes, mert hétvégén pont azt álmodtam, hogy a diétás kaját kezdtük el adni ami csupa olaj volt és mondtam hogy én ezt nem etetem meg a gyerekkel. Érdekes, de így volt.

Nincsenek megjegyzések: