2011. augusztus 22.

Vagyogatunk, csak egyszerűen nincs időm írni. :S
De most pótolok :)

A strand. Az nagyon jó volt, Fefe élvezte nagyon. 1x majdnem belefojtottam, 2x meg ivott a vízből :S hogy hogyan sikerült belefejeltetnem a vízbe szegényt? úgy hogy hülye vagyok. Gyereken úszógumi, én meg húzogatom erre-arra. Majd eltolom anyám felé aki megforgatta, na erre én bátor lettem és na akkor forogjunk. A második forgásnál valahogy előrebillent a feje és egy az egyben belefejelt a vízbe :S (persze pont ez lett felvéve) Hála semmi baj nem lett, kicsit meglepődött de nem volt semmi sírás :S
Sírás egyszer volt mikor egy kis gonosz kölök fejbe spriccelte a magasból. A rómain voltunk és ott a gyerekmedencében van egy nagy hajó amiről lehet ágyúval lőni a vizet meg onnan lehet lecsúszni is. Na ez a kis gonosz meg totál fejbe lőtte, ez fáj is neki és itt volt egy kis sírás, meg nem értette hogy ez most miért, konyult a szája lefelé :S de már baj nem volt. A nagyobb vízbe nem vittem be, mert az elég hideg volt, betegség meg nem kell, így egész nap a kacsaúsztatóba voltunk :) Néha elaludt anyum lábán, figyelte a gyerekeket, hangosak voltak és ez tetszett neki. Kell a társaság neki is az már tuti.

Pénteken jöttünk haza anyuéktól és már a kompon forró volt, így amint hazaértünk dugtuk a kádba hűlni. Éjszaka is melege volt, nem sokat aludtunk. Ma is össze vissza alszik, képtelen voltam délelőtt végig ébren tartani. Szerintem a délután is ilyen lesz, mert ebéd után sem aludt rendesen. Mindegy, a pancsi várja amint uzsonnáztunk. :)

Nincsenek megjegyzések: