2011. augusztus 6.

Vagyogatunk

Egész jól vagyunk, csak nem volt kedvem jegyzetelni :S

Nos most részletezek.
Hétfő (már nem annyira emlékszem), de az tuti hogy a tornán ügyes volt Fefe. Hogy mi történt nem tudom, de meg van táltosodva.
Kedd: otthon voltunk, semmi extra csak arra balhézott Őfelsége amikor én akartam kicsit tornáztatni, így a mi tornánk nem igazán jött össze.
Szerdán dupla tornája lett, mert annyira jól ment neki, egy hang nélkül mászott, kúszott, sétált, guggolt, támasztott ahogy az a nagykönyvben meg van írva. Az utánunk következő lemondta, ezért lett 1 órás tornánk. A tornász is nagyon meg van vele elégedve, és persze én is :D Szerda du kijöttünk anyuékhoz hogy a diétát elkezdhessük. Egyenlőre csak komolyabb reggelit kap, pl: szalonna+abonett+paradicsom+sajt, májkrém+abonett+paradicsom+sajt, tojás, sajt. Vacsora maradt a ketogénes puding, ebédre marad a főzelék vagy bármi ami zsírosabb kicsit de nem tocsog a zsírban, uzsi joghurt vagy gyümölcs.
Csütörtökön semmi extra nem történt.
Pénteken elmentünk usziba ahol sétált is, ügyes volt. Kicsit reklamált az emeléseknél, de mondtam neki hogy én cipelem így nincs semmi joga a reklamációhoz :D néha még kicsit szerencsétlen vagyok vele úszáson, de már szépen tartja magát. Aztán uszoda után elmentünk a Dédihez, már régen látta Fefét. Örült neki, Fefe mosolygott rá, figyelte nagyon :) Jó volt a Dédit látni :D
Szombaton semmi extra, igen jól ébren lehet tartani délelőtt és délután is. Ebédnél alszik egy jó nagyot, kb 3-4 órát majd estig ébren. Ma kicsit nyafisabb, de kézről kézre jár amit nagyon csíp :)
Délután megcsináltam egy ketogén tesztet. Eddig 0 volt, egyszer felment 1-re de hamar vissza is csökkent, ma meg olyan szép 2-es szín jelent meg :D és mind ezt úgy hogy nem adok gusztustalan ételeket neki, csak ami tetszik. Kerüljük a glutént, cukrot, burgonyát, rizst. Ezek szerint ez is elég. Az egyik gyógyszeréből még a hét elején leszedtem egy negyed tablettát és minden oké. Görcs alig, ma 1 picike volt mert nagyon akartam hogy igyon, Ő meg nem. Igazi haramia, ha nem akar akkor nem iszik, így gyümölcs az uzsonna és nem olyan sűrű a vacsora, ja és figyelem a pisit.

Hétfőn megyünk tsmt tornát betanulni, kedden meg a neurológiára. Ha jó idő lesz akkor kimegyünk az állatkertbe, ha rossz akkor még nem tudom.

Én megvagyok :S

Nincsenek megjegyzések: