2011. augusztus 27.

Napok

Torna, na az az ami ezen a héten nem ment. Mamához kihoztuk Fefét hétfőn hogy el tudjuk intézni a hivatalos dolgokat, én meg csütörtökön jöttem utána, de meg lehet pusztulni, így csak pancsolás van. Tornára mehettünk volna pénteken, de ebben a melegben én nem kínzom. Ébren van, kommunikál, nincsenek rohamok, jó kedve van, igaz hogy többet alszik de ebben a hőségben és is csak aludnék. A héten visszaadtam Fefének a reggeli gyógyszerét (1/4 Sabril), mert jöttek a rohamok, de most nincsenek napok óta hála. Jövőhéten remélem már tudunk tornázni, bízom benne hogy erőre kap.
Ma (szombat) tuti hogy meg tudjuk csinálni a feladatsorunkat, tele lett energiával, ereje is bőven van, meleg sincs így ma torna lesz :)


Én nem igazán értem a ketogén diétát. Igazából mindent ugyanúgy csinálunk mint eddig, és most 0-1 között van a szintje, de nincsenek rohamok. Amit újra kap és semmi baj az a kenyér a reggelihez, kap este néha grízt, kap szénhidrátot mivel teljesen legyengült. Volt, hogy a szintje 3-4 között volt és voltak rohamok, most meg hála napok óta semmi (kopp-kopp). Valamit csak jól csinálunk, de mit? Amit már nem kap azok a NES cseppek. Lehet az okozhat nálunk bajt? Majd jövőhéten megyünk Panni nénihez és megkérdezem, hogy valamelyik csepp okozhat-e rohamot. Talán ha a bőrére kenem majd és nem megissza. Iszik sokat, evés az nagyjából rendben van. Nekem sosem elég, de ha nem kér többet akkor  nem kér.

Nincsenek megjegyzések: