2011. július 27.

Vegyes

Hétvégi összefoglaló 2011.07.22-2011.07.24
Na ezt úgy is írhatnám röviden, hogy szar volt. De ugye azért nem ennyire egyszerű.
Csütörtökkel kezdem mert az fantasztikusan jó volt a vacsiig. Szépen figyelte mit mutogatok, nézett, mosolygott, mozgott. Vacsira gondoltam egy kis Ketogán tápszert hátha megeszik, de olyan balhét csapott miatta hogy diazepamot kellett adni, egyszerűen nem bírt megnyugodni. Persze csináltam másik kaját azt lehúzta ezerrel. Persze ébredt éjfél körül és virgonckodott reggel kb 5-ig :S
Pénteken úszás jól ment Fefének, én kicsit ki voltam a nem alvástól. Úszáson persze új elemek lettem, kiemelni a gyereket és jó nagy ívben vissza. :S A végén azt hittem nem bírom megemelni, de valahogy kijutottunk az öltözőig ahol Apa átvette :)
Kimentünk anyuékhoz hétvégére. Már a péntek du is nyűgös volt. Este görcsös, hisztis, nyugtalan.
Szombat tele görcsökkel, fáradt, lusta, nyűgös, hisztis, nem lehetett lerakni. Este élénkült meg, vigyorgott ezerrel és kapálózott ahogy azt kell :S Éjszaka balhé mentes.
Vasárnap kevesebb görcs de aluszékony és lusta. Vigyorgott ezerrel hogy összecsuklik a lába és nem áll meg rajta így cipelni kell :S Ő vigyorog és rokkanok :)
Hétfő: tornán kicsit lusta, ebédelni alig eszik és kb 15 óra mire elalszik. Voltak rohamok, de nem csak gyengék. A dokit hívtam, szerinte a front zavarja, de vegyük vissza a gyógyszerét azzal a reggeli 1/4-del amit emeltünk. Lehet az is sok neki, mert pénteken kezdődött a rossz széria. Meglátjuk milyen lesz a folytatás.

Nem beszél. Abba maradt a beszélgetés. Jelzi ha baja van, meg mondogatja hogy anya, de ennyi. Inkább olyan kis figyelmes lett, nézelődik, kukucskál, de nem beszél :S
 
2011.07.27
Tegnap semmi görcsünk nem volt. A vacsora felét ette meg persze büfi nélkül így várható volt az éjszakai ébredés. Volt is éhesség 4 körül, büfi semmi csak sok görcs és nem alvás. Reggeli fele ment le, nagyon rossz kedve volt. Mentünk tornázni ahol a lábas feladatok mentek, felállás simán, séta nem, mászás kicsit döcögősen, majd fele ebéd és alvás. Hála jó nagyot sikerült a friss levegőn aludnia így mosolygósan ébredt. Levittem anyósékhoz, hogy befejezzem a takarítást. 7,30 körül "megyek" érte :)

Míg Fefe aludt jól "kitomboltuk" magunkat a neten a kedves Zsu barátnőmmel, így a lelkemet is kicsit helyrerakta hogy nem csak az én uram lusta a házimunkában. Megcsináltam a tápanyagtáblázatot is, így majd tudom számolni hogy nagyjából mennyit eszik Őfelsége.

Asztma: ezt hol tudom megnézetni? Ilyen párás, esős időben sokat hörög Fefe, de váladék nincs ezért gondolnám asztmának. Valami nagyon jó hely kéne, ahol hajlandóak rendesen megvizsgálni a gyereket.

Ketogén diéta: van egy régebbi dietetikusunk a Mák Erzsi. Vele anno abban maradtunk, hogy elég csak a tápszer és a nehéz ételeket kihagyjuk. Most kaptam ketós recepteket is tőle amik jók. Az új dietetikus meg olyan recepteket adott amiben tele van mogyoróval, dióval, szalonnával, olívabogyóval, ezért maradunk a régi dietetikusnál akivel már beszéltem is hogy Őt akarom. Nem csinálunk durva diétát, csak figyelünk az egyensúlyra és mérem rendszeresen a ketogén szintet. Szereti a krémtúrót, édes dolgokat ezért azokkal majd vigyázok és csak olyat kap amit én csinálok neki. Megpróbáljuk újra a tejet, de csak a 3,8%-os tejet és figyeljük a görcsöket mert szerintem az előző próbálkoznál jöttek a rohamok.

Gyógyszerek: sajnos meglett a mellékhatása az emelésnek, még kevesebbet eszik. Az egyik gyógyszer déli adagját csökkentettem 1/4 tablettával és megvárjuk a kontrollt hogy hogyan is állunk. Görcsök hála alig vannak és a figyelme is sokkal jobb, de az ereje gyengébb. A múlt héten simán megtámasztotta magát négykézláb, most meg nem bírta. Figyelme szuper, látása is jobb sokkal, de az étvágya meg az ereje katasztrofális :S oké, nem kell annyit ennie mint egy mozgó gyereknek, de Ő nagyon keveset eszik :S

Nincsenek megjegyzések: